γινοταν μεχρι τις 4 το απογευμα και δεν μπορουσα να τον παραλαβω και ετσι αποφασισαμε με την κυρια που με εξυπηρετουσε απο το πλαισιο της Αθηνας να γινει η παραδοση στο πλαισιο της καλαμαριας στην Θεσσαλονικη. Παρεμπιπτοντως θεσσαλονικη εργαζομαι αλλα μενω πελλα. Ενω με διαβεβαιωσαν οτι θα μου τηλεφωνησουν μολις φτασει το πολυμηχανημα στο καταστημα δεν δεχτηκα ποτε αυτο το τηλεφωνημα. Οταν επικοινωνησα ξανα με το καταστημα στην Αθηνα μου ειπαν οτι δεν γνωριζουν τι ακριβως εγινε, αφου με ειχαν για 15 λεπτα στην αναμονη μου ειπαν οτι το προιον το πουλησαν γιατι δεν ειχα επικοινωνησει με το πλαισιο της Θεσ/νικης (ενω ειχαμε συμφωνησει οτι μολις εφτανε θα με επαιρναν τηλεφωνο για να το παραλαβω )και η ταλαιπωρια συνεχιζεται... Αφου βρηκαν τελικα εναν και μοναδικο τελευταιο κομματι διαθεσιμο αποφασισαμε με το καταστημα αυτη τη φορα να γινει η παραδοση στο σπιτι μου για να μην δημιουργηθει παλι κανενα προβλημα. Πραγματι εγινε η παραδοση στο σπιτι μου εχθες. Για κακη μου τυχη ομως το πολυμηχανημα HP officejet 4500 ηταν ελλατωματικο. Φανταστειτε οτι περιμενα το προιον 20 μερες και ηταν χαλασμενο. Πηρα αμεσως την αντιπροσωπεια της ηρ και μου ειπαν οτι θα επρεπε να το στειλω στο καταστημα της καλαμαριας για να το δουν οι τεχνικοι και μετα να γινει η αντικατασταση του προιοντος με εξοδα μεταφορας δικα μου. (κανονικα η μεταφορα του προιοντος και ο επωμισμενος των εξοδων βαραινουν την εταιρεια και οχι τον πελατη). Τι να κανω στην ελλαδα βρισκομαστε αποφασισα να το παω η ιδια στην καλαμαρια. Αφησα το προιον στο service και λογω της ταλαιπωριας που ειχα υποστει, με διαβεβαιωσαν οτι θα μου δωσουν προτεραιοτητα και οτι μεσα σε 20 λεπτα θα μπορουν να μου πουν αν χρειαζεται αντικατασταση η’ ειναι κατι που μπορουν να το φτιαξουν. Το εντυπο παραλαβης ειχε ακριβως γραμμενη την ωρα που το αφησα. Λοιπον η ωρα ηταν 10:30 τους ειχα αφησει και τον αριθμο μου για να με ειδοποιησουν. Τα 20λεπτα εγιναν 40 τα 40λεπτα εγιναν 1:30 ωρα. (ο εργαζομενος στο σερβις μου ειπε μαλιστα να παραμεινω στο καταστημα να κανω μια βολτουλα γιατι τι ηταν 20 λεπτα τριχες!) Λογω υποχρεωσεων ομως ηταν αδυνατο να περιμενω στο καταστημα και παλι καλα. Γυρω στις 12:00 τηλεφωνησα γιατι αρχισα να ανησυχω δεν με πηρε κανενας τηλεφωνο για να με ενημερωσει… αφου το σηκωσαν το τηλεφωνο στο service μου ειπαν ενα ξερο το προιον χρειαζεται να επιστραφει πισω και οτι ειναι προβληματικο και το εκλεισαν χωρις να μου πουνε τι πρεπει να κανω. Η συμπεριφορα τους οταν μπηκα στο καταστημα απαραδεκτη. Δυστυχως η ταλαιπωρια μου δεν τελειωνει εδω... Μεσα στο κουτι του πολυμηχανηματος υπηρχαν ολα τα καλωδια πο υ μου ειχαν στειλει απο το πλαισιο της αθηνας μαζι και το usb που ειναι απαραιτητο για να κανω τη συνδεση του πολυμηχανηματος με τον υπολογιστη. Μολις επεστρεψα στο σπιτι και ανοιξα το πολυμηχανημα για να το συνδεσω και να δω οτι λειτουργει διαπιστωσα οτι μεσα στο κουτι δεν υπηρχε πουθενα το καλωδιο usb για να κανω τη συνδεση... Πηρα αμεσως τηλεφωνο το service της καλαμαριας και μου ειπαν οτι το usb αντι να μου το βαλουν μεσα στο καινουριο μηχανημα το εστειλαν πισω καταλαθος μαζι με το προβληματικο πολυμηχανημα και οτι τωρα θα επρεπε να μου παραγγειλουν αλλον και οτι θα μου σταλει την δευτερα.
Δεν θα πω τιποτα αλο, νομιζω οτι καταλαβατε το ποιον του καταστηματος αλλα και των ανικανων ανθρωπων που δουλευουν εκει μεσα που αντι να ζητανε συγγνωμη για ολη αυτη την ταλαιπωρια αντιθετως μιλανε προκλητικα ασχημα, και ειρωνευονται χρησιμοποιωντας τις εξης εκφρασεις και τι να κανουμε? Δεν ειναι και samsung στην κινα κατασκευαζονται και αλλα πολλα. Ευτυχως ειχα παει συνοδευομενη, αυτος ηταν ικανος να με δειρει και δεν υπερβαλλω καθολου. Συμβουλη! Αποφυγετε οποιαδηποτε αγορα απο αυτο το καταστημα γιατι ειναι ικανοι να σας δειρουν αν επιστρεψετε ελαττωματικο προιον. Ηταν και η τελευταια αγορα που εκανα απο το πλαισιο και το ιδιο σας συστηνω και σε εσας. Γιατι η ψυχικη ηρεμια αλλα και η αξιοπρεπεια ειναι πανω απο ολα.
Αναγνώστης