tromaktiko: Με πολεμούν βρώμικα συνυποψήφιοί μου, λέει ο Θ. Οικονόμου!

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Με πολεμούν βρώμικα συνυποψήφιοί μου, λέει ο Θ. Οικονόμου!



«Δεν τους κλείδωσα στο υπόγειο, δεν τους άγγιξα τους νεαρούς, που μου επιτέθηκαν με καρέκλες...», είπε ο βουλευτής Ιωαννίνων...
του ΠΑΣΟΚ Θανάσης Οικονόμου, απαντώντας στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας περί ξυλοδαρμού από τον ίδιο και φίλους του τεσσάρων ατόμων την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στα Γιάννινα. Και άφησε σαφέστατα να εννοηθεί, έτσι ερμηνεύουν τουλάχιστον πολλοί τα λεγόμενά του, ότι μέσα από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ διέρρευσαν την είδηση, δηλαδή συνυποψήφιοί του, "αφού η μάχη για τη βουλευτική έδρα στα Γιάννενα προμηνύεται απελπιστικά σκληρή". Να πως περιέγραψε το περιστατικό: «Μπήκα μέσα σε ένα μπαρ για να ευχηθώ στον κόσμο και έκατσα να πιω κι ένα ποτάκι για την έλευση του νέου χρόνου. Πριν καλά-καλά προλάβω να παραγγείλω, κάποια άτομα άρχισαν να με βρίζουν και να πετάνε καρέκλες μέσα στην τζαμαρία. Οι θαμώνες του μαγαζιού αλλά και περαστικοί έσπευσαν να σταματήσουν τους νεαρούς και να τους απομακρύνουν. Σας μιλάω ειλικρινά, ούτε ανταπόδωσα τις ύβρεις, ούτε προέβη σε χειρονομίες. Τα όσα, δε, γράφτηκαν και ακούστηκαν είναι εκ του πονηρού και ανυπόστατα. Εγώ δεν κράτησα όμηρους τους νεαρούς στο υπόγειο του μπαρ, ούτε χειροδίκησα εναντίον τους. Πιστεύω ότι πίσω από αυτές τις διαρροές κρύβονται πολιτικοί μου αντίπαλοι, αφού η μάχη για τη βουλευτική έδρα στα Γιάννενα προμηνύεται απελπιστικά σκληρή».
katoci.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!