tromaktiko: "Παγωμένο τοπίο" η ζωή με τα χρέη

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

"Παγωμένο τοπίο" η ζωή με τα χρέη



Είμαι 35 χρονών. Άστεγος. Φιλοξενούμενος σε διάφορα σπίτια γνωστών και όχι συγγενών. Τα χρέη μου 120 χιλιάδες ευρώ σε καταναλωτικά δάνεια και πιστωτικές κάρτες.
Δεν έκανα μεγάλη ζωή ούτε τα χρέη αυτά τα σκόρπισα σε γλέντια κτλ.Συνέβησαν διάφορα και λόγω καθυστερημενων οφειλών οι τράπεζες έβαζαν τόκους και ξανά τόκους κτλ κτλ. Πάσχω από στεφανιαία νόσο και ανεύρυσμα και θα εγχειριστώ. Έχω ιατρικές γνωματεύσεις και εδω και μισό χρόνο παίρνω 7 χάπια την ημέρα. Το μηνιαίο εισόδημά μου είναι 700 ευρώ. Η εθνική τράπεζα ενήργησε παράνομα και μου έκανε παρακράτηση ολόκληρου του μισθού τον Νοέμβριο. Τον Γενάρη απο τα 700 που ήταν να παρω που κράτησε τα 314 ευρώ. Καθημερινά εξώδικα και απειλές. Ακίνητη περιουσία δεν έχω καθόλου. Το Ε9 είναι καθαρό. Άγραφο. Που θέλω να καταλήξω! Τα χρέη αυτά είναι σε ιδιωτικές τράπεζες. Δεν χρωστάω στο δημόσιο τίποτα. Ούτε εφορία, ούτε ΙΚΑ κτλ κτλ. Δεν έχω μόνιμη δουλειά. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να απολυθώ και να μην έχω ούτε ένα ευρώ. Οι υπαλληλοι των τραπεζών κάθε φορά που παίρνουν τηλέφωνο βρίζουν, απειλούν κτλ κτλ. Απο τα 700 ευρώ που παίρνω και δεν είναι σίγουρο ότι θα τα παίρνω καθαρά πόσα χρειάζομαι να ζήσω; Να πάρω τα φάρμακα που είναι πανάκριβα! Στους ανθρώπους που με φιλοξενούν να δώσω κάτι να τους ευχαριστήσω που με ανέχονται δίχως καμία υποχρέωση. Πήγα σε δικηγόρο και θα πάμε στο ειρηνοδικείο κτλ. Αντιμετωπίζω με πολύ ευγένεια όταν με καλούν οι τράπεζες και ας με βρίζουν κλτ κτλ. Μπορώ να δίνω 5 ευρώ, 10 ευρώ άντε το πολύ 20 στις τράπεζες. Αυτοί θέλουν νέες συμβάσεις και κάθε μήνα δόση από 150 ευρώ και πάνω. Ενδεικτικά αναφέρω τις Τράπεζες. ΑΛΦΑ ΒΑΝΚ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΕΘΝΙΚΗ, ΓΙΟΥΡΟΜΠΑΝΚ, ΣΙΤΙ ΒΑΝΚ, ΜΑΡΦΙΝ ΕΓΝΑΤΙΑ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ. Αυτά που ζητάνε οι τράπεζες μηνιαίως ξεπερνούν τα 1.500 ευρώ σε δόσεις ενώ το εισόδημά μου είναι 700 ευρώ και όχι καθαρό. Οπότε δεν θα πάρουν τίποτα και ας έρθουν να με βάλουν μέσα. Τουλάχιστον εκεί θα έχω να κοιμηθώ και να φάω όχι σαν τώρα που είμαι άστεγος, φιλοξενούμενος και αν ζήσω λόγω του σοβαρού προβλήματος καρδιάς. Καλό χειμώνα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!