tromaktiko: Απορία για τους προνομιούχους συνταξιούχους της ΔΕΗ

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Απορία για τους προνομιούχους συνταξιούχους της ΔΕΗ



Μετακόμισα στο διαμέρισμα όπου μένω τώρα, το καλοκαίρι. Από τότε που ξεκινήσανε τα κρύα και όλοι ανάβουμε το καλοριφέρ... (υπάρχει αυτόνομη θέρμανση) παρατήρησα από τη λίστα χρεώσεων των κοινοχρήστων ότι ένα διαμέρισμα στον κάτω όροφο φαίνεται να μην καταναλώνει καθόλου πετρέλαιο και άρα να πληρώνει ένα πολύ μικρό ποσοστό για συντήρηση καυστήρα κλπ. Τον πρώτο μήνα λέω ότι θα ήταν τυχαίο αλλά βλέπω ότι και μέσα στον Δεκέμβριο, που έκανε πολύ κρύο αυτή η οικογένεια πάλι δεν άνοιξε το καλοριφέρ της ούτε για μία ώρα. Ρώτησα λοιπόν τον διαχειριστή πως τα καταφέρνουν με τόσο κρύο και μου απάντησε ότι ο σύζυγος είναι συνταξιούχος στης ΔΕΗ και έχει χαμηλότερα τιμολόγια έτσι ώστε να μπορεί να διαθέτει σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού του air condition που δουλεύουν όλη μέρα, τονίζοντας μου και τον θόρυβο που προκαλούν. Και εγώ ρωτάω τώρα. Είμαι υπάλληλος σε μία εταιρία με παπούτσια, ναι και εγώ διαθέτω μία έκπτωση στα παπούτσια της εταιρίας άλλα όταν φεύγει-απολύεται-συνταξιοδοτείται κάποιος‚ ακόμα και τομεάρχης παύουν και τα προνόμια. Κάθομαι λοιπόν και κοιτάω το λογαριασμό της ΔΕΙ αυξημένο για ακόμα μια φορά και σκέφτομαι πόσο βλάκας είμαι που αναγκάζομαι να πληρώνω ογκώδεις λογαριασμούς για να έχει έκπτωση ο κύριος συνταξιούχος. Νομίζω ότι τα 85 ευρώ που πλήρωσα για το διαβατήριο δεν ήταν πεταμένα λεφτά, καλύτερα μακριά από τη χώρα μου γιατί λίγο ακόμα και θα τρελαθώ!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!