tromaktiko: Ανεπίτρεπτη συμπεριφορά από γαστρεντερολόγο στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Ανεπίτρεπτη συμπεριφορά από γαστρεντερολόγο στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο



Έχω ένα γαστρεντερολογικό πρόβλημα εδώ και αρκετό καιρό και με παρακολουθεί ένας ιδιώτης γιατρός. Επειδή όμως τελευταία ανησυχώ παραπάνω λόγω κάποιον συμπτωμάτων, έψαξα να βρω και κάποιον άλλο γιατρό για μια δεύτερη γνώμη. Μου πρότειναν λοιπόν κάποιο επιστήμονα και καθηγητή που όπως λέγεται είναι κορυφή στο είδος του και έχει ιατρείο στο Βενιζέλειο νοσοκομείο. Κλείνω λοιπόν απογευματινό ραντεβού με 80€ στον συγκεκριμένο κύριο και δυστυχώς το μόνο που μπορώ να πω είναι κρίμα τα λεφτά και ντροπή. Μπαίνοντας μέσα λοιπόν ο κύριος ασχολιόταν με το internet και συγκεκριμένα διάβαζε εφημερίδα. Λέγοντας του λοιπόν το πρόβλημά μου δεν γύρισε ούτε λεπτό να με κοιτάξει και συνέχιζε να διαβάζει με ενδιαφέρον. Βλέποντας λοιπόν να μη μου δίνει σημασία του έκανα εγώ ερωτήσεις πάνω στο πρόβλημα μου και στις περισσότερες χωρίς απάντηση. Συνέχιζα εγώ λοιπόν να του κάνω ερωτήσεις και επειδή ο κύριος εκνευρίστηκε που τον ενόχλησα το μόνο που μου είπε ήταν "πάρε αυτά τα φαρμακα και έλα για επανεξεταση". Τονίζω βέβαια οτι ούτε καν με εξέτασε, όλη η επίσκεψη κράτησε 5 λεπτά και άφησε υπονοούμενα ότι έχω καρκίνο και όλα αυτα χωρίς να με εξετάσει.
Αν βαριούνται να κάθονται σπίτι τους.. Δεν περισσεύουν 80€ από κανέναν και δεν επιτρέπεται να μας χαλάνε την ψυχολογία, αντί να την φτιάχνουν!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!