-------------------
Προφανώς ένας από τους 2 μας δεν μιλάει καλά ελληνικά, γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Άλλα σας λέω εγώ και άλλα μου απαντάτε. Θα περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την απάντηση σας εκ νέου με την δημοσίευση του παρόντος στα περιοδικά και στο internet αλλά και την κοινοποίηση του στην FORD Αμερικής και Γερμανίας.
Σε ένα πράγμα είστε από ότι φαίνεται άριστοι... στο να χάνετε πελάτες!!!
-----------------------
From: Papandreou, Maria (M.) [mailto:mpapandr@ford.com] On Behalf Of Nfo1, I (I.)
Sent: Wednesday, January 18, 2012 5:33 PM
To: χχχχχχχχχ
Subject: RE: Απάντηση στον κ.χχχχχχχχχχχχχχ από FMH
Αγαπητέ κύριε χχχχχχχχχχχχ,
Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του δικτύου της FMH επισκευάζουν τα οχήματα Ford στα πλαίσια της εγγύησης εφόσον βέβαια η παρουσιασθείσα δυσλειτουργία καλύπτεται από την τρέχουσα εγγύηση την στιγμή που θα εμφανισθεί και αναφερθεί από τον ιδιοκτήτη-κάτοχο.Σε κάθε διέλευση στο συνεργείο οι παρατηρήσεις του πελάτη για τυχόν δυσλειτουργίες αναγράφονται στην Εντολή Επισκευής και στη συνέχεια υπογράφονται από τον πελάτη.
Αυτό που σας απαντήσαμε με το προηγούμενο e-amail μας είναι, ότι δεν υπάρχει καταγεγραμμένη παρατήρησή σας στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρείας Σφακιανάκης για το συγκεκριμένο πρόβλημα εντός της εργοστασιακής εγγύησης και την παρούσα χρονική στιγμή η συγκεκριμένη βλάβη είναι μη καλυπτόμενη. Πληροφορίες για τους όρους και τις καλύψεις της Προνομιακής εγγύησης του οχήματός σας μπορείτε να βρείτε στο ομώνυμο εγχειρίδιο το οποίο το συνόδευε κατά την πώληση.
Όπως αντιλαμβάνεστε το αίτημά σας για κάλυψη από εγγύηση των συγκεκριμένων κουμπιών τα οποία όπως αναφέρετε έχουν φθαρεί καθώς και της φούσκας του λεβιέ που όπως αναφέρετε έχει σπάσει δεν μπορεί να ικανοποιηθεί.
Παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο μέλλον για οτιδήποτε χρειαστείτε.
Με εκτίμηση,
Τμήμα Επικοινωνίας Πελατών
Τμήμα Υπηρεσιών μετά την Πώληση
Ford Motor Hellas
--------------------------
From: χχχχχχχχχχχχχχ
Sent: Saturday, December 31, 2011 8:39 AM
To: Nfo1, I (I.)
Subject: RE: Απάντηση στον κ.χχχχχχχχχχχ από FMH
Δυστυχώς δεν με καλύπτει καθόλου η απάντηση σας.
Αναφέρει ο συνεργάτης σας, ότι δεν υπήρχε κάποια παρατήρηση από την πλευρά την δική μου ή των τεχνικών; Και πως το ξέρετε εσείς ότι λέει αλήθεια; Υπάρχει κάποθ καταγεγραμμένη η συζήτηση μας και δεν το ξέρω; Φυσικά και δεν κατέγραψε κάτι στο δελτίπ επισκευής αφού όταν με ενημέρωσε ότι τα συγκεκριμένα ανταλακτικά είναι εκτός εγγύησης του απάντησα να μην τα φτιάξει. Στο τελευταίο service που έκανα σε άλλο συνεργάτη σας και που και πάλι το ανέφερα και που στάθηκε αφορμή για το mail αυτό, υπάρχει δηλαδή κάτι καταγεγραμμένο στο δελτίο επισκευής; Όχι! βέβαια; Άρα πως καλύπτομαι εγώ και κατ’ επέκταση και εσείς στο ποιος λέει την αλήθεια; Είναι ο λόγος μου ενάντια στον λόγο σας.
Πραγματικά δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά από την Ford, μια εταιρεία που εμπιστεύομαι χρόνια. Αν αυτό είναι εξυπηρέτηση προς τον πελάτη, τότε λυπάμαι, μάλλον εγώ έχω πολλές απαιτήσεις. Αν θεωρείτε σαν εταιρεία, φθορά από χρήση το ξέφτισμα του κουμπιού του αλάρμ και του κουμπιού off του κλιματισμού (δεν ανέφερα εγώ κάτι για ηχοσύστημα, πως έβγαλε αυτό το συμπέρασμα ο συνεργάτη σας) ή φθορά χρήσης το σπάσιμο της φούσκας του χειρόφρενου και όλα αυτά στα 2 πρώτα χρόνια (αλλά ακόμα και τώρα στα 4 χρόνια που ισχυρίζεστε ότι το ανέφερα), τότε προφανÏ! �ς μιλάμε για κάκιστη ποιότητα κατασκευής.
Πρόσφατα έγινα τρίτεκνος και σκεφτόμουν σοβαρά την αγορά ενός s-max (είχα αιτηθεί μάλιστα και test drive μέσω του site σας και ακόμα περιμένω – άλλο ένα δείγμα της εξυπηρέτησης σας), αλλά φυσικά μετά από όλα αυτά, χάσατε έναν καλό πελάτη και σαν μελλοντικό αγοραστή ford αλλά και σαν χρήστη των υπηρεσιών service, αφού δεν υπάρχει λόγος να επιλέγω εξουσιοδοτημένο service εφόσον δεν με καλύπτετε από την κατά τα άλλα πολυδιαφημιζόμενη 5ετή εγγύηση σας. Προφανώς το κόστος αντικατάστασης 3 προφανώς «πανάκριβων» εξαρτημάτων (γιατί δεν εξηγείται αλλιώς η στάση σ! ας) είναι τόσο μεγάλο που αξίζει την δυσαρέσκεια των πελατών σας αλλά και τη δυσφήμιση της εταιρεία σας.
Θα περιμένω την απάντηση σας και εν συνέχεια θα προχωρήσω στην δημοσίευση του παρόντος στα περιοδικά του χώρου αλλά και σε ενημέρωση της Ford USA και Γερμανίας, που σίγουρα θα δείξουν μεγάλο ενδιαφέρον για τις πρακτικές των συνεργατών τους στην Ελλάδα, που συνεχίζουν στους καιρούς που περνάμε να κάνουν το καθετί που θα διώξει πελάτες και πωλήσεις από την εταιρεία.
-------------------------------
From: Papandreou, Maria (M.) [mailto:mpapandr@ford.com] On Behalf Of Nfo1, I (I.)
Sent: Tuesday, December 27, 2011 1:40 PM
To: χχχχχχχχχχχχχ
Subject: Απάντηση στον κ.χχχχχχχχχχχχχ από FMH
Αγαπητέ κύριε χχχχχχχχχχχχ,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την Ford Motor Hellas,
Η ενημέρωση που ζητήσαμε και λάβαμε από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρείας «Σφακιανάκης» για την υπόθεσή σας είναι η παρακάτω:
«Ο πελάτης το 2010, έχει πράγματι προσέλθει στο συνεργείο μας για δεύτερο ετήσιο σέρβις στις 21/01 με 23.365 χλμ. , χωρίς όμως να υπάρχει κάποια άλλη
παρατήρηση είτε από την μεριά του πελάτη είτε από την μεριά των τεχνικών. Η προηγούμενη επίσκεψη ήταν στις 13/07/2009 δηλαδή όταν το όχημα
βρισκόταν υπό καθεστώς εγγύησης χωρίς επίσης να υπάρχουν οι παρατηρήσεις στις οποίες αναφέρεται ο κος χχχχχχχχχχ».
Σύμφωνα με τα παραπάνω δεν υπάρχει καταγεγραμμένη διέλευση του οχήματος με πρόβλημα στο ηχοσύστημα εντός της εργοστασιακής εγγύησης.Επίσης στο σημείο αυτό θα θέλαμε να διευκρινήσουμε, ότι από την εγγύηση καλύπτονται μόνο κατασκευαστικά ελατώμματα και όχι φθορά από χρήση ή από εξωτερικούς παράγοντες.
Αν αποφασίσετε να αντικαταστήσετε το συγκεκριμένο εξάρτημα παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε σε συνεργασία με το κατάστημα στο οποίο θα απευθυνθείτε να φροντίσουμε να σας παρασχεθεί η μεγαλύτερη δυνατή έκπτωση.
Με εκτίμηση,
Τμήμα Επικοινωνίας Πελατών
Τμήμα Υπηρεσιών μετά την Πώληση
Ford Motor Hellas
-------------------------------------
From: χχχχχχχχχχχ
Sent: Wednesday, December 14, 2011 2:10 PM
To: Nfo1, I (I.)
Subject: Εγγύηση
Είμαι κάτοχος ενός Mondeo 1.6 Titanium με ημερομηνία πρώτης άδειας τον Ιανουάριο του 2008.
Ακολούθησα μέχρι τώρα τακτικά όλα τα προγραμματισμένα σέρβις (το τέταρτο ετήσιο γίνεται σήμερα 14.12).
Στο δεύτερο χρόνο, είχαν αρχίσει να ξεφτίζουν κάποια από τα κουμπιά στο ταμπλό και είχε σπάσει και η φούσκα στο χειρόφρενο.
Απευθυνόμενος τότε στον εξουσιοδοτημένο σέρβις Σφακιανάκης στην Μεταμόρφωση, με ενημέρωσαν ότι δεν καλύπτονται από την εγγύηση οι αλλαγές αυτές και με ενημέρωσαν για το κόστος. Επειδή το θεώρησα υψηλό απλά για να αλλάξω κάτι που ήταν μεν λειτουργικό αλλά είχε φθαρεί, το άφησα έτσι.
Σήμερα λοιπόν 14.12 που ξαναπήγα το αμάκι για το ετήσιο σέρβις, στην Velmar Κηφισίας αυτή την φορά, έκανα την ίδια ερώτηση και με ενημέρωσαν ότι τα συγκεκριμένα ανταλακτικά είναι όντως εκτός εγγύησης γιατι καλύπτονται μόνο στα 2 πρώτα χρόνια.
Φαντάζεστε την έκπληξη μου, αφού το πρόβλημα το είχα αναφέρει στο δεύτερο σέρβις του αυτοκινήτου και είχα πάρει την απάντηση ότι είναι εκτός εγγύησης.
Θα παρακαλέσω λοιπόν να με ενημερώσετε πως σκοπεύετε να με εξυπηρετήσετε στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω, δεδομένου ότι είμαι χρόνια πελάτης σας (είναι το 3 αυτοκίνητο που αγοράζω από την Ford από το 1999), τηρώ τακτικά τα σέρβις και σας προτιμάω και για όλες τις εργασίες φανοποιίας που χρειάστηκαν κατά καιρούς τα αυτοκίνητα μου.
Με εκτίμηση