tromaktiko: Καταγγελία για την εταιρία LG

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Καταγγελία για την εταιρία LG



Είμαι κάτοχος ενός LG κινητού με 2 χρόνια εγγύηση (αγορά 6/2009). Έχει χαλάσει 2 φορές η οθόνη αφής μέσα στα 2 χρόνια.
Η τελευταία επισκευη ηταν στις 24/5/11. Εχω ξανα για 3η φορα μη ανταποκριση στην οθονη αφης. Η LG οχι μονο δεν μου αλλαξε την συσκευη στο παρελθον(απο την στιγμη που ειχα ξανα και ξανα το ιδιο προβλημα)αλλα αυτη την στιγμη μου ζηταει αλλα 80 euro για επισκευη!

Μαλλον αγνοουν τον νομο 3043/2002 αρθρο 3 και παραγραφο 4"Σε περιπτωση αντικαταστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικου του,η εγγυηση αυτοματα ανανεωνεται για ολη της τη διαρκεια για το νεο προϊόν ή ανταλλακτικο".
Μου λενε οτι δινουν παραταση 3μηνων μετα απο επισκευη!ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ.
Μαλλον εκει στην LG εχουν τους δικους τους νομους.Η λεξη ευθιξία και επαγγελματισμος δεν υπαρχει γι αυτους.Μονο το κερδος σκεφτονται.Υποχρεώσεις δεν υπαρχουν για την LG.Δε θα το αφησω ετσι ομως.Πρεπει ολοι να εφαρμοζουν τους νομους. Οχι μονο ότι μας συμφέρει.

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!