tromaktiko: Προς πελάτες υπηρεσίας ίντερνετ - συμβουλές από απολυμένο τεχνικό

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Προς πελάτες υπηρεσίας ίντερνετ - συμβουλές από απολυμένο τεχνικό




1. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΡΟΥΤΕΡ
Η καθε εταιρια παρεχει εναν εξοπλισμο (πλεον) δωρεαν στους πελατες, ειτε με δανεισμο ειτε δωρο. Στην περιπτωση του δωρου το ρουτερ το παιρνεις κ του αλλαζεις τον... αδοξαστο, στην περιπτωση του δανεισμου η εταιρια εχει το δικαιωμα να αλλαξει λειτουργιες που κρινει οτι ειναι καλυτερες για την λειτουργια της συνδεσης, οπως να εγκαταστησει αλλο firmware που πιθανον να απενεργοποιηθηκαν καποιες λειτουργιες.
Σε καθε περιπτωση κανενας δεν σας υποχρεωνει να χρησημοποιειτε αυτα τα ρουτερ (εκτος μερικων εταιριων που εχουν voip). Αν δεν σας καλυπτει η εμβελεια της κεραιας, αν δεν σας αρεσει το μενου, αν δεν εχει no-ip λογαριασμο, αν.... αν.... αν..... ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΑΛΛΟ! Δωρεαν παροχη απο την εταιρια ειναι! Αν οντως εχει πραγματικα προβλημα καποιες εταιριες με δανεισμο τα αντικαθιστουν, αλλα καταλαβετε οτι δεν το πληρωνετε το ρουτερ για να απαιτειτε με ασχημο τροπο αντικατασταση επειδη σκατε τα ωραια σας λεφτακια! Πληρωνετε την υπηρεσια, αν δεν σας κανει αγοραστε αλλο της αρεσκειας σας!!

2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ EMAIL
α) Ολες οι εταιριες μαζι με την συνδεση internet / τηλεφωνια σας δινει δωρο εναν (η και περισσοτερους) λογαριασμους email. Επαναλαμβανω ΔΩΡΟ! Αν αντιμετωπιζετε προβληματα με περιορισμους, δεν σας αρεσει το περιβαλλον, δεν υποστιριζει pop3/imap, εχει καθυστερησεις κλπ κλπ κλπ..... ΜΗΝ ΤΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ!!! Υπαρχουν πολλα αξιολογα δωρεαν (gmail, yahoo) χωρις περιορισμους!
β) Προς επαγγελματιες: Εισαι επαγγελματιας κ οταν πας να πουλησεις κατι λες στον πελατη οτι εφοσον θες πιο εξιδικευμενη χρηση τοτε θα παρεις αυτο (το ακριβοτερο κ καλυτερο, επαγγελματικο) κ οχι το φθηνο. Εσυ γιατι στην επιχειριση σου δεν χρησημοποιεις την αντιστοιχη επαγγελματικη υπηρεσια που δεν εχει περιορισμους κ βασιζεσαι στα δωρεαν email της εκαστοτε εταιριας? Και κραζεις τους τεχνικους επειδη χανεις επαγγελματικα mail.... οτι πληρωνεις παιρνεις, ετσι δεν λετε? Εσυ δεν πληρωνεις.... μην συνεχισω παρακατω την φραση....
γ) Εχεις ιντερνετ / τηλεφωνια στην ταδε εταιρια και εχεις ενα ξεχασμενο mail απο την παλια σου εταιρια, για θεματα ρυθμισεων, λογαριασμου email παρε την παλια σου εταιρια, ο ρολος της νεας εταιριας σε αυτο το θεμα ειναι καθαρα συμβουλευτικος, δεν μπορουμε να ξερουμε τις ρυθμισεις του καθε παροχου κ αν ο λογαριασμος σου ειναι ενεργος!
δ) Καμια εταιρια δεν ειναι υποχρεωμενη να σου φτιαξει το outlook (η οποιο προγραμμα email client), δεν ειναι μερος της υπηρεσιας, συμβουλευτικα σας ενημερωνουμε για τις σωστες ρυθμισεις, αν δεν ξερεις να το χρησημοποιεις κανε μαθηματα, φερε εναν φιλο σου να σου το δειξει, κατεβασε ενα εγχειριδιο!

3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
"Εχω 24αρα γραμμη".... αυτο το παραμυθι ας τελειωσει επιτελους, ενημερωθειτε για την τεχνολογια adsl, πως ειναι δυνατον να εισαι στα 5χλμ και να απαιτεις 24αρα? Η αποσταση απο το Α/Κ παιζει τον σημαντικοτερο ρολο στην ταχυτητα που θα συγχρονισετε.
Επίσης ας υποθεσουμε οτι συγχρονιζετε στα 13mbit. Δεν σημαινει οτι ολη μερα κ νυχτα θα κατεβαζετε με 1.3ΜΒ/S. Αν ο σερβερ απ οπου κατεβαζετε δεν δινει την απαιτουμενη ταχυτητα δεν ειναι δυνατον τοτε να κατεβασετε με την διαθεσιμη ταχυτητα της γραμμης σας. Μερικα site δινουν, μερικα οχι, το οτι κατεβαζες χτες απο το Α site με 1.3 και σημερα με 300kbps δεν σημαινει οτι εχεις εσυ προβλημα. Η ταχυτητα ποτε δεν ειναι σταθερη, δεν θελω να αναφερω τεχνικες λεπτομερειες, ο στοχος μου ειναι να καταλαβουν οι απλοι χρηστες κ οχι οι γνωστες.
Ποτε ποτε καλο ειναι να κανετε μια επανεκκινηση το ρουτερ σας. Μια απωλεια ρευματος θα του κανει καλο. Ποσο μαλλον μετα απο εκτεταμενη χρηση torrents. Επισης!!!! Οταν εχετε ανοιχτο Τορρεντ.... πολλες φορες ειναι ΑΔΥΝΑΤΟ να ανοιξουν και οι πιο απλες σελιδες, οχι βιντεο στο youtube!!!!! Δεν κανουμε μετρηση γραμμης με το τορρεντ να κατεβαζει με 1ΜΒ/s.

Ολοι οι τεχνικοι που καλειτε ειτε σας καλουν εχουν περιορισμενο χρονο ομιλιας, οταν σας δινουν μια κατευθυνση, καποια πραγματα να δοκιμασετε μην τους κρατατε 5 λεπτα στο τηλεφωνο μεχρι να πληκτρολογησετε μια διευθυνση, η μεχρι να ανοιξει ο υπολογιστης σας που κανει ενα τεταρτο εκκινηση. 

Υπαρχει κ αλλος κοσμος που θελει να εξυπηρετηθει! Υπαρχει (στις περισσοτερες εταιριες) κ ελαχιστη ημερησια διαχειρηση προβληματων απο τον καθε τεχνικο. κρατωντας τον στο τηλεφωνο 10 λεπτα θα μπορουσε να διαχειριστει μια βλαβη και να σας καλεσει αργοτερα η να τον καλεσετε! 

Ολα αυτα λειτουργουν εις βαρος των τεχνικων που το μονο που κανουν ειναι να ακολουθουν την γραμμη διαχειρισης που εχει οριστει απο ανωτερους. Αν εχετε προβλημα με τον τροπο λειτουργιας απευθυνθειτε στο τμημα παραπονων, δεν φταιει ο τεχνικος... ο τεχνικος να λυσει το προβλημα θελει οχι να το κανει στην ακρη! Λειτουργει υπερ του μια σωστη διαχειριση. Καταλαβετε το πριν παρετε τηλεφωνο και τον δωσετε στεγνα για κατι που δεν φταιει... ακολουθει συγκεκριμενη γραμμη! Απο αυτα τα λεφτα ζει....

Πολλοι απο εμας ζουσαμε..... γιατι ο πελατης εχει παντα δικιο, κ ας εχεις ακολουθησει τις οδηγιες του ανωτερου σου αν ο πελατης δεν μεινει ευχαριστημενος εσυ θα την πληρωσεις, και στην εποχη που ζουμε δεν χαριζονται πλεον, αφορμες για απολυση ψαχνουν.....


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!