tromaktiko: Οι εισπρακτικές εταιρίες, ξαναχτυπούν!

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Οι εισπρακτικές εταιρίες, ξαναχτυπούν!



Έπρεπε να έχω πληρώσει την δόση του δανείου μου, 256 ευρώ στην Εθνική Τράπεζα στις 31 Ιανουαρίου, στην οποία δεν...
ανταποκρίθηκα για πρώτη φορά, για προφανείς λόγους, με αποτέλεσμα από τις αρχές Φεβρουαρίου και μετά να δεχομαι απανωτές τηλεφωνικές επιθέσεις απο υπαλλήλους της εταιρείας First Call με πολύ εριστική συμπεριφορά. Αποκορύφωμα το σημερινό τηλεφώνημα που δέχτηκα το καταμεσήμερο, από την υπάλληλό τους με το όνομα που παραπέμπει σε άνεμο και η οποία δεν μου έδινε τα στοιχεία της ! Εννοείται πως η Τράπεζα μιας και δεν έχω δόση σε καθυστέρηση δεν μου κάνει ρύθμιση... Για την ακρίβεια δεν μου κάνει αξιόλογη ρύθμιση... από 256 ευρώ μου το πάει στα 210 ευρώ περίπου...Μπορεί κάποιος να μου πει τι να κάνω;

Υ.Γ. Συμβουλές του τύπου να μην έπαιρνα το δάνειο, δεν γίνονται δεκτές, ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!