tromaktiko: Λιάνα Κανέλλη:Oι Χρυσαυγίτες έρχονται σαν πελάτες μπορντέλου στο κοινοβούλιο

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Λιάνα Κανέλλη:Oι Χρυσαυγίτες έρχονται σαν πελάτες μπορντέλου στο κοινοβούλιο



Στο Down Town Κύπρου και στο δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγεωργίου επέλεξε να μιλήσει η βουλευτής του Κ.Κ.Ε Λιάνα Κανέλλη, τρεις μέρες πριν από τις Εθνικές εκλογές. Tο entertv.gr κατάφερε και αλίευσε τη συνέντευξη... στην οποία η Λιάνα Κανέλλη μίλησε- ενίοτε και με πολύ αιχμηρό λόγο- για όλα όσα συνέβησαν και μας απασχόλησαν τον τελευταίο καιρό.
-Ποια είναι σήμερα τα συναισθήματά σου για όλα αυτά που συνέβησαν, μία εβδομάδα μετά τα γεγονότα; -Είμαι σε βαθύτατη περισυλλογή, αλλά και σε βαθύτατη οργή! Σίγουρα, όμως, δεν είμαι πληγωμένη με την έννοια τη συναισθηματική. Δεν εξεπλάγην. Και πρέπει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος που δεν εξεπλάγη γιατί το έχω δει πολλά χρόνια πριν το τέρας, έχω φωνάξει άπειρες φορές και έχω διωχθεί γι αυτό. Έχω περάσει από μία αριστεροειδή Αριστερά, η οποία με κατηγορούσε «φαιοκόκκινη» όταν χρησιμοποιούσα τη λέξη «πατρίδα», και εγώ τους έλεγα «δεν θέλω να την αφήσω στο μαύρο φασισταριό που έρχεται, σε αυτή την ιδεολογική μαφία»- γιατί περί μαφίας πρόκειται.
Διαβάστε εδώ τη συνέντευξη της Λιάνας Κανέλλη...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!