Το τελευταίο χρονικό διάστημα και με αφορμή τις προσπάθειες που
καταβάλλει ο Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής για την
υλοποίηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης Απορριμμάτων, με
στόχο η Αττική να αποκτήσει επιτέλους σύγχρονες υποδομές για τη
διαχείριση των απορριμμάτων της, έχουμε γίνει μάρτυρες ενός πραγματικού
θεάτρου του παραλόγου...
εκ μέρους της δημοτικής αρχής του Δήμου Φυλής.
Αποκορύφωμα αυτής της κατάστασης αποτελεί η πρόσφατη στοχευμένη προσπάθεια του Δήμου να μετατοπίσει τις, αποκλειστικά δικές του, ευθύνες για την αδυναμία καταβολής της μισθοδοσίας των εργαζομένων του, στον ΕΔΣΝΑ. Και αυτό, όταν γνωρίζουν πολύ καλά, ότι ουδεμία σχέση έχει η μισθοδοσία των εργαζομένων με την καταβολή αντισταθμιστικών οφελών που δίνονται από την υστέρημα όλων των πολιτών της Αττικής μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, με στόχο την περιβαλλοντική αποκατάσταση και αναβάθμιση μιας περιοχής που υφίσταται εδώ και δεκαετίες τις συνέπειες από τη λειτουργία του ΧΥΤΑ Φυλής.
Τα «παιχνίδια» με τη μισθοδοσία αποτελούν όμως μόνο την κορυφή του παγόβουνου μιας συνολικής συμπεριφοράς που διέπεται από πλήρη ανακολουθία έργων και λόγων, εσκεμμένης παραποίησης της πραγματικότητας, παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης στη Δυτική Αττική, διανθισμένης με συκοφαντίες και ύβρεις στο πρόσωπο του Προέδρου του ΕΔΣΝΑ και Περιφερειάρχη Αττικής ακόμη και σε δημόσιες συνεδριάσεις όπως η πρόσφατη στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων Αττικής, που υπονομεύουν τη λειτουργία της αυτοδιοίκησης.
Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους :
• Ο Δήμος Φυλής που αντιτίθεται στην κατασκευή των μονάδων και εμφανίζεται να αρνείται την παραχώρηση χώρων για την κατασκευή τους, έχει υπογράψει την από 11-5-2010 σύμβαση με τον ΕΔΣΝΑ, με την οποία έχει παραχωρήσει χώρο έκτασης 1.000 στρ. (τον υφιστάμενο χώρο διαχείρισης των απορριμμάτων) έως το 2024 για τη διαχείριση των απορριμμάτων της Αττικής. Εάν δεν ήθελαν τον ΧΥΤΑ στην περιοχή γιατί υπέγραψαν μακροχρόνιες συμβάσεις;
• Είναι αδιανόητο η δημοτική αρχή του Δήμου Φυλής να ισχυρίζεται σήμερα, 10 χρόνια μετά την ψήφιση του ΠΕΣΔΑ Αττικής ότι δεν ήξεραν, δεν άκουσαν, δεν γνώριζαν τίποτε για τον ΠΕΣΔΑ και τις προβλέψεις του. Η αλήθεια δυστυχώς γι’ αυτούς είναι διαφορετική και αποδεικνύεται από πλείστα όσα έγγραφά τους. Πρόσφατη είναι άλλωστε η από 30-3-2011 επιστολή του Δημάρχου Φυλής προς τον τότε Πρωθυπουργό της χώρας που τον καλούσε επί λέξει να προχωρήσει άμεσα στην υλοποίηση του ΠΕΣΔΑ. Υποκρισία τότε ή τώρα;
• Ο Δήμος Φυλής που αναφέρει ότι δεν προβλέπονται στις προκηρύξεις των εργοστασίων, συνοδά έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης, αναπτυξιακού χαρακτήρα και κοινωνικής αλληλεγγύης λαμβάνει από τον ΕΔΣΝΑ, δηλαδή από όλους τους Δήμους της Αττικής, δηλαδή από όλους τους πολίτες μέσω των ανταποδοτικών τελών, ετησίως 40,3 εκ. € ως αντισταθμιστικά οφέλη. Ο Δήμος Φυλής και μόνο τα 4 τελευταία «μνημονιακά» χρόνια που όλοι οι δήμοι υφίστανται τεράστιες περικοπές έχει λάβει από τον ΕΔΣΝΑ 151 εκ. €., 10 εκ. έχουν μεταφερθεί στο 2013, και 12 εκατ. ευρώ έχουν λάβει οι όμοροι Δήμοι, χωρίς να συνυπολογιστούν σε αυτά οι έκτακτες επιχορηγήσεις από το ΥΠΕΚΑ και το Υπουργείο Εσωτερικών που έλαβε τα προηγούμενα χρόνια. Παρόλα αυτά, ο Δήμαρχος απροκάλυπτα ομολογεί πως, τα χρήματα που τόσα χρόνια εισπράττει από τον ΕΔΣΝΑ για περιβαλλοντική αναβάθμιση, τα χρησιμοποιεί σε διαφορετικούς σκοπούς, όπως είναι η κάλυψη της μισθοδοσίας των εργαζομένων.
• Ο Δήμος Φυλής παρά τα προαναφερόμενα τεράστια ποσά που έχει λάβει, όχι μόνο δεν έχει προχωρήσει σε έργα περιβαλλοντικής αναβάθμισης, όπως μαρτυρά και η εικόνα του εκτός του ΧΥΤΑ Φυλής χώρου, αλλά σύμφωνα με επίσημα στοιχεία των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών είναι από τους πιο χρεωμένους Δήμους της χώρας και έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών.
• Ο Δήμος Φυλής αν και αναγνωρίζει την επιβάρυνση που υφίσταται η περιοχή από το σημερινό παρωχημένο μοντέλο της υγειονομικής ταφής του συνόλου των απορριμμάτων, εμφανίζεται παραδόξως να αντιδρά στη λύση της κατασκευής των νέων μονάδων που θα επιφέρει μικρότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση αφού θα θάβεται πλέον μόνο το υπόλειμμα της επεξεργασίας. Επιπλέον παραπλανά σκόπιμα τους πολίτες ότι τα νέα εργοστάσια θα ακολουθήσουν συγκεκριμένη μέθοδο επεξεργασίας που θα επιβαρύνει το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία ενώ είναι γνωστό ότι η τεχνολογία που θα επιλεγεί θα προκύψει μετά τον Ανταγωνιστικό Διάλογο και θα έχει δοκιμασμένη εφαρμογή εντός της Ε.Ε. Δεν θα επιτραπούν για ένα τόσο δύσκολο και οξύ πρόβλημα, πειραματικές και μη δοκιμασμένες λύσεις.
• Ο Δήμος Φυλής προτείνει ως μόνη ρεαλιστική λύση κάθε δήμος της Αττικής ή ομάδες δήμων να αναλάβουν από μόνοι τους τη διαχείριση των απορριμμάτων τους. Μέχρι αυτό να γίνει πράξη, αποδέχεται να αναλάβει τη διαχείριση του συνόλου των απορριμμάτων του λεκανοπεδίου. Δηλαδή το πρόβλημα για τον Δήμο Φυλής δεν είναι η μονομερής επιβάρυνση της Δυτικής Αττικής, αλλά το ποιος θα έχει την ευθύνη διαχείρισης των απορριμμάτων.
• Με την πρότασή αυτή ο Δήμος Φυλής εμπαίζει την αυτοδιοίκηση α’ βαθμού, αφού, ουσιαστικά, ζητά να γίνει ιδιοκτήτης μιας περιουσίας για την οποία έχουν πληρώσει όλοι οι πολίτες της Αττικής από όλους τους Δήμους.
Όσοι θέλουν να λυθεί επιτέλους το πρόβλημα της Αττικής έχουν χρέος να συμμετέχουν. Όσοι δεν θέλουν να λυθεί το πρόβλημα και επιθυμούν τη συνέχιση της τριτοκοσμικής κατάστασης, μπορούν να συνεχίσουν να εμποδίζουν το διάλογο, να καταθέτουν προσφυγές και να απειλούν. Εδώ κρίνονται οι προθέσεις όλων. Μπορούν να συμμετέχουν, είτε στην επίλυση του προβλήματος, είτε στην παρεμπόδιση της επίλυσης. Ο καθένας ας κάνει τις επιλογές του.
Η υποκρισία έχει και όρια. Ο εμπαιγμός των εργαζομένων και των πολιτών της Δυτικής Αττικής, προκειμένου να απαλειφθούν οι δικές τους ευθύνες, δεν μπορεί να μένει αναπάντητος. Δεν είναι δυνατόν, με πρόσχημα τους εργαζομένους και το περιβάλλον, κάποιοι να εκβιάζουν και να κρατάνε ομήρους τους πολίτες της Αττικής, διεκδικώντας το ρόλο του αποκλειστικού ρυθμιστή μιας κατάστασης που σκοπίμως επιθυμούν να παραμείνει ηθελημένα τριτοκοσμική. Δεν μπορεί να σταθεί σε σοβαρή κριτική το επιχείρημα που προβάλλουν ότι τα εργοστάσια επεξεργασίας θα υποβαθμίσουν το περιβάλλον. Μήπως οι χωματερές που έχουμε εδώ και 30 χρόνια, αναβαθμίζουν το περιβάλλον; Δεν είναι άραγε, απορίας άξιον, γιατί αντιδρούν οι πρώτοι που θα έπρεπε να ενδιαφέρονται για το κλείσιμο της χωματερής και την επεξεργασία, με σύγχρονα μέσα, των σκουπιδιών, αντί να θάβονται, όπως γίνεται σήμερα; Δεν πρέπει να μας προβληματίσει όλους, το γεγονός ότι με τόση ευκολία αιρετοί αυτοδιοικητικοί άρχοντες της περιοχής, στρέφονται με μηνύσεις και απειλές εναντίων υπαλλήλων του ΕΔΣΝΑ και συναδέρφων αιρετών;
Ο Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής υπηρετεί πρωτίστως τα συμφέροντα όλων των δήμων της Αττικής και των 5 εκ. πολιτών της Αττικής και με αυτό τον γνώμονα θα συνεχίσει να πορεύεται υλοποιώντας τις πολιτικές εκείνες που απαιτούνται για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και τη χρηστή, σύννομη και περιβαλλοντικά ωφέλιμη διαχείριση των απορριμμάτων της Αττικής.
Υπενθυμίζω ότι τοποθετήθηκα Πρόεδρος του Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Απορριμμάτων από το νόμο 3852/2010. Η διαχείριση των απορριμμάτων αποτελούσε πάντοτε αρμοδιότητα του Πρώτου Βαθμού Αυτοδιοίκησης. Πρόθεση μου είναι να βοηθήσω στην επίλυση ενός σοβαρού προβλήματος που αφορά το μέλλον της Αττικής. Δεν είμαι όμως διατεθειμένος να καταστώ συνυπεύθυνος σε μια χρονίζουσα κατάσταση αδράνειας και μετάθεσης του προβλήματος στο μέλλον, αλλά να προωθήσω άμεσα την επίλυσή του, σύμφωνα με την Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Κατανοώ απόλυτα τις συνέπειες της χρόνιας περιβαλλοντικής επιβάρυνσης που υφίστανται οι πολίτες της Δυτικής Αττικής, και αγωνίζομαι, για να σταματήσει η υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων από τις χωματερές και την σημερινή απαράδεκτη κατάσταση της ταφής των απορριμμάτων. Η αξιοποίηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ είναι η τελευταία ευκαιρία για την περιοχή, προκειμένου να αποκτήσει σύγχρονες υποδομές που θα προστατεύουν το περιβάλλον και την υγεία όλων.
Ο Ανταγωνιστικός Διάλογος που ξεκινά, αποτελεί πρόκληση για όλους, προκειμένου να καταθέσουν ρεαλιστικές, οικονομικές και αποδοτικές προτάσεις. Αν το αποτέλεσμα του διαλόγου δεν είναι προς όφελος των πολιτών και της Αττικής, πρώτος ο ΕΔΣΝΑ και εγώ προσωπικά θα σταματήσουμε τη διαδικασία. Προσχηματικές υποδείξεις όμως, και απειλές δεν δεχόμαστε από κανένα και δεν μας πτοούν.
www.markos.tv
εκ μέρους της δημοτικής αρχής του Δήμου Φυλής.
Αποκορύφωμα αυτής της κατάστασης αποτελεί η πρόσφατη στοχευμένη προσπάθεια του Δήμου να μετατοπίσει τις, αποκλειστικά δικές του, ευθύνες για την αδυναμία καταβολής της μισθοδοσίας των εργαζομένων του, στον ΕΔΣΝΑ. Και αυτό, όταν γνωρίζουν πολύ καλά, ότι ουδεμία σχέση έχει η μισθοδοσία των εργαζομένων με την καταβολή αντισταθμιστικών οφελών που δίνονται από την υστέρημα όλων των πολιτών της Αττικής μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, με στόχο την περιβαλλοντική αποκατάσταση και αναβάθμιση μιας περιοχής που υφίσταται εδώ και δεκαετίες τις συνέπειες από τη λειτουργία του ΧΥΤΑ Φυλής.
Τα «παιχνίδια» με τη μισθοδοσία αποτελούν όμως μόνο την κορυφή του παγόβουνου μιας συνολικής συμπεριφοράς που διέπεται από πλήρη ανακολουθία έργων και λόγων, εσκεμμένης παραποίησης της πραγματικότητας, παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης στη Δυτική Αττική, διανθισμένης με συκοφαντίες και ύβρεις στο πρόσωπο του Προέδρου του ΕΔΣΝΑ και Περιφερειάρχη Αττικής ακόμη και σε δημόσιες συνεδριάσεις όπως η πρόσφατη στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων Αττικής, που υπονομεύουν τη λειτουργία της αυτοδιοίκησης.
Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους :
• Ο Δήμος Φυλής που αντιτίθεται στην κατασκευή των μονάδων και εμφανίζεται να αρνείται την παραχώρηση χώρων για την κατασκευή τους, έχει υπογράψει την από 11-5-2010 σύμβαση με τον ΕΔΣΝΑ, με την οποία έχει παραχωρήσει χώρο έκτασης 1.000 στρ. (τον υφιστάμενο χώρο διαχείρισης των απορριμμάτων) έως το 2024 για τη διαχείριση των απορριμμάτων της Αττικής. Εάν δεν ήθελαν τον ΧΥΤΑ στην περιοχή γιατί υπέγραψαν μακροχρόνιες συμβάσεις;
• Είναι αδιανόητο η δημοτική αρχή του Δήμου Φυλής να ισχυρίζεται σήμερα, 10 χρόνια μετά την ψήφιση του ΠΕΣΔΑ Αττικής ότι δεν ήξεραν, δεν άκουσαν, δεν γνώριζαν τίποτε για τον ΠΕΣΔΑ και τις προβλέψεις του. Η αλήθεια δυστυχώς γι’ αυτούς είναι διαφορετική και αποδεικνύεται από πλείστα όσα έγγραφά τους. Πρόσφατη είναι άλλωστε η από 30-3-2011 επιστολή του Δημάρχου Φυλής προς τον τότε Πρωθυπουργό της χώρας που τον καλούσε επί λέξει να προχωρήσει άμεσα στην υλοποίηση του ΠΕΣΔΑ. Υποκρισία τότε ή τώρα;
• Ο Δήμος Φυλής που αναφέρει ότι δεν προβλέπονται στις προκηρύξεις των εργοστασίων, συνοδά έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης, αναπτυξιακού χαρακτήρα και κοινωνικής αλληλεγγύης λαμβάνει από τον ΕΔΣΝΑ, δηλαδή από όλους τους Δήμους της Αττικής, δηλαδή από όλους τους πολίτες μέσω των ανταποδοτικών τελών, ετησίως 40,3 εκ. € ως αντισταθμιστικά οφέλη. Ο Δήμος Φυλής και μόνο τα 4 τελευταία «μνημονιακά» χρόνια που όλοι οι δήμοι υφίστανται τεράστιες περικοπές έχει λάβει από τον ΕΔΣΝΑ 151 εκ. €., 10 εκ. έχουν μεταφερθεί στο 2013, και 12 εκατ. ευρώ έχουν λάβει οι όμοροι Δήμοι, χωρίς να συνυπολογιστούν σε αυτά οι έκτακτες επιχορηγήσεις από το ΥΠΕΚΑ και το Υπουργείο Εσωτερικών που έλαβε τα προηγούμενα χρόνια. Παρόλα αυτά, ο Δήμαρχος απροκάλυπτα ομολογεί πως, τα χρήματα που τόσα χρόνια εισπράττει από τον ΕΔΣΝΑ για περιβαλλοντική αναβάθμιση, τα χρησιμοποιεί σε διαφορετικούς σκοπούς, όπως είναι η κάλυψη της μισθοδοσίας των εργαζομένων.
• Ο Δήμος Φυλής παρά τα προαναφερόμενα τεράστια ποσά που έχει λάβει, όχι μόνο δεν έχει προχωρήσει σε έργα περιβαλλοντικής αναβάθμισης, όπως μαρτυρά και η εικόνα του εκτός του ΧΥΤΑ Φυλής χώρου, αλλά σύμφωνα με επίσημα στοιχεία των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών είναι από τους πιο χρεωμένους Δήμους της χώρας και έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών.
• Ο Δήμος Φυλής αν και αναγνωρίζει την επιβάρυνση που υφίσταται η περιοχή από το σημερινό παρωχημένο μοντέλο της υγειονομικής ταφής του συνόλου των απορριμμάτων, εμφανίζεται παραδόξως να αντιδρά στη λύση της κατασκευής των νέων μονάδων που θα επιφέρει μικρότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση αφού θα θάβεται πλέον μόνο το υπόλειμμα της επεξεργασίας. Επιπλέον παραπλανά σκόπιμα τους πολίτες ότι τα νέα εργοστάσια θα ακολουθήσουν συγκεκριμένη μέθοδο επεξεργασίας που θα επιβαρύνει το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία ενώ είναι γνωστό ότι η τεχνολογία που θα επιλεγεί θα προκύψει μετά τον Ανταγωνιστικό Διάλογο και θα έχει δοκιμασμένη εφαρμογή εντός της Ε.Ε. Δεν θα επιτραπούν για ένα τόσο δύσκολο και οξύ πρόβλημα, πειραματικές και μη δοκιμασμένες λύσεις.
• Ο Δήμος Φυλής προτείνει ως μόνη ρεαλιστική λύση κάθε δήμος της Αττικής ή ομάδες δήμων να αναλάβουν από μόνοι τους τη διαχείριση των απορριμμάτων τους. Μέχρι αυτό να γίνει πράξη, αποδέχεται να αναλάβει τη διαχείριση του συνόλου των απορριμμάτων του λεκανοπεδίου. Δηλαδή το πρόβλημα για τον Δήμο Φυλής δεν είναι η μονομερής επιβάρυνση της Δυτικής Αττικής, αλλά το ποιος θα έχει την ευθύνη διαχείρισης των απορριμμάτων.
• Με την πρότασή αυτή ο Δήμος Φυλής εμπαίζει την αυτοδιοίκηση α’ βαθμού, αφού, ουσιαστικά, ζητά να γίνει ιδιοκτήτης μιας περιουσίας για την οποία έχουν πληρώσει όλοι οι πολίτες της Αττικής από όλους τους Δήμους.
Όσοι θέλουν να λυθεί επιτέλους το πρόβλημα της Αττικής έχουν χρέος να συμμετέχουν. Όσοι δεν θέλουν να λυθεί το πρόβλημα και επιθυμούν τη συνέχιση της τριτοκοσμικής κατάστασης, μπορούν να συνεχίσουν να εμποδίζουν το διάλογο, να καταθέτουν προσφυγές και να απειλούν. Εδώ κρίνονται οι προθέσεις όλων. Μπορούν να συμμετέχουν, είτε στην επίλυση του προβλήματος, είτε στην παρεμπόδιση της επίλυσης. Ο καθένας ας κάνει τις επιλογές του.
Η υποκρισία έχει και όρια. Ο εμπαιγμός των εργαζομένων και των πολιτών της Δυτικής Αττικής, προκειμένου να απαλειφθούν οι δικές τους ευθύνες, δεν μπορεί να μένει αναπάντητος. Δεν είναι δυνατόν, με πρόσχημα τους εργαζομένους και το περιβάλλον, κάποιοι να εκβιάζουν και να κρατάνε ομήρους τους πολίτες της Αττικής, διεκδικώντας το ρόλο του αποκλειστικού ρυθμιστή μιας κατάστασης που σκοπίμως επιθυμούν να παραμείνει ηθελημένα τριτοκοσμική. Δεν μπορεί να σταθεί σε σοβαρή κριτική το επιχείρημα που προβάλλουν ότι τα εργοστάσια επεξεργασίας θα υποβαθμίσουν το περιβάλλον. Μήπως οι χωματερές που έχουμε εδώ και 30 χρόνια, αναβαθμίζουν το περιβάλλον; Δεν είναι άραγε, απορίας άξιον, γιατί αντιδρούν οι πρώτοι που θα έπρεπε να ενδιαφέρονται για το κλείσιμο της χωματερής και την επεξεργασία, με σύγχρονα μέσα, των σκουπιδιών, αντί να θάβονται, όπως γίνεται σήμερα; Δεν πρέπει να μας προβληματίσει όλους, το γεγονός ότι με τόση ευκολία αιρετοί αυτοδιοικητικοί άρχοντες της περιοχής, στρέφονται με μηνύσεις και απειλές εναντίων υπαλλήλων του ΕΔΣΝΑ και συναδέρφων αιρετών;
Ο Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής υπηρετεί πρωτίστως τα συμφέροντα όλων των δήμων της Αττικής και των 5 εκ. πολιτών της Αττικής και με αυτό τον γνώμονα θα συνεχίσει να πορεύεται υλοποιώντας τις πολιτικές εκείνες που απαιτούνται για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και τη χρηστή, σύννομη και περιβαλλοντικά ωφέλιμη διαχείριση των απορριμμάτων της Αττικής.
Υπενθυμίζω ότι τοποθετήθηκα Πρόεδρος του Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Απορριμμάτων από το νόμο 3852/2010. Η διαχείριση των απορριμμάτων αποτελούσε πάντοτε αρμοδιότητα του Πρώτου Βαθμού Αυτοδιοίκησης. Πρόθεση μου είναι να βοηθήσω στην επίλυση ενός σοβαρού προβλήματος που αφορά το μέλλον της Αττικής. Δεν είμαι όμως διατεθειμένος να καταστώ συνυπεύθυνος σε μια χρονίζουσα κατάσταση αδράνειας και μετάθεσης του προβλήματος στο μέλλον, αλλά να προωθήσω άμεσα την επίλυσή του, σύμφωνα με την Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Κατανοώ απόλυτα τις συνέπειες της χρόνιας περιβαλλοντικής επιβάρυνσης που υφίστανται οι πολίτες της Δυτικής Αττικής, και αγωνίζομαι, για να σταματήσει η υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων από τις χωματερές και την σημερινή απαράδεκτη κατάσταση της ταφής των απορριμμάτων. Η αξιοποίηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ είναι η τελευταία ευκαιρία για την περιοχή, προκειμένου να αποκτήσει σύγχρονες υποδομές που θα προστατεύουν το περιβάλλον και την υγεία όλων.
Ο Ανταγωνιστικός Διάλογος που ξεκινά, αποτελεί πρόκληση για όλους, προκειμένου να καταθέσουν ρεαλιστικές, οικονομικές και αποδοτικές προτάσεις. Αν το αποτέλεσμα του διαλόγου δεν είναι προς όφελος των πολιτών και της Αττικής, πρώτος ο ΕΔΣΝΑ και εγώ προσωπικά θα σταματήσουμε τη διαδικασία. Προσχηματικές υποδείξεις όμως, και απειλές δεν δεχόμαστε από κανένα και δεν μας πτοούν.
www.markos.tv