tromaktiko: Παντέλο, σε είδα χθες στο όνειρό μου αγόρι μου και μου είπες ότι δεν οδηγούσες εσύ το αυτοκίνητο...

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Παντέλο, σε είδα χθες στο όνειρό μου αγόρι μου και μου είπες ότι δεν οδηγούσες εσύ το αυτοκίνητο...



Γράφει ο Α.
Παντέλο με ξύπνησε ένας εφιάλτης τη νύχτα. Και με κράτησε ξάγρυπνο μέχρι το πρωί. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ήρθες στο όνειρό μου. Είδες τόσο γρήγορα ρε παλιομπαγάσα γειτονάκι αυτά που έγραψα ΕΔΩ και ΕΔΩ χθες; Παντέλο, παρέα μπορεί να μην κάναμε, να κάτσαμε στο τραπέζι μαζί 3-4 φορές, αλλά ρε φίλε δεν αντέχω την αδικία. Και το επιβεβαιώνουν όλοι όσοι με ξέρουν. Τι ήταν αυτό που...
ήρθες και μου είπες χθες βράδυ ρε μπαγάσα; Γιατί με πήδηξες ρε φίλε;

"Δεν οδηγούσα εγώ το αυτοκίνητο. Ήμουν κομμάτια από νύστα. Νομίζω ότι κοιμόμουν..." και πετάχτηκα από το κρεβάτι.

"Δηλαδή Παντέλο;" ψέλλισα... Δεν μου απάντησες όμως...

Οι πληροφορίες μου από το ΕΚΑΒ και την Τροχαία μου λένε ότι βρέθηκες και απεγκλωβίστηκες από την θέση του συνοδηγού. Μια σχεδόν ώρα μετά το ατύχημα και με υπεράνθρωπες προσπάθειες των πυροσβεστών και διασωστών. Το προστατευτικό παλούκι που μπήκε από τον ουρανό του αυτοκινήτου και σε σκότωσε είναι από την δεξιά μεριά του ουρανού.

Τι συμβαίνει ρε γαμώτο; Τι όνειρο "εφιάλτης" ήταν αυτό; Τι μου είπες...;

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!