tromaktiko: Πέγκυ Ζήνα: Τι απαντάει για τα περιβόητα φίλτρα στο «X-Factor»;

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Πέγκυ Ζήνα: Τι απαντάει για τα περιβόητα φίλτρα στο «X-Factor»;



Η αρνητική κριτική και η σχέση της με τον Γιώργο Θεοφάνους. Η Πέγκυ Ζήνα παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό ...
YOU και, μεταξύ άλλων, μίλησε στην Τζώρτζια Συρίχα για το ρόλο του κριτή στο «Χ Factor», τα περιβόητα φίλτρα στις κάμερες που την δείχνουν αψεγάδιαστη, την κόντρα που είχε στι παρελθόν με τον Γιώργο Θεοφάνους, αλλά και για την κριτική που έχει ακούσει η ίδια λόγω της τηλεοπτικής της έκθεσης στο talent show του ΣΚΑΪ.

Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξής της:

Ξεκινώντας το «Χ Factor» άρχισαν όλοι να λένε ότι βάζεις φίλτρα στο πρόσωπο σου για να φαίνεσαι αψεγάδιαστη και κέρινη... Δεν εκνευρίστηκες όταν τα άκουσες αυτά;
Φυσικά όχι... Γιατί να εκνευριστώ; Δεν με πείραξε καθόλου... Εξάλλου βλέποντας τον εαυτό μου δεν πιστεύω ότι είμαι ούτε αψεγάδιαστη, ούτε κέρινη, οπότε τι να τα κάνω τα φίλτρα;

Σε είδα να νευριάζεις με μια διαγωνιζόμενη από τη Γεωργία που την απέρριψες και έγινε θέμα με τον Θοδωρή και την Τάμτα που – ο κεθένας για τους δικούς του λόγους – την ψήφισαν... Η Τάμτα, μάλιστα ένιωσα ότι κάπου ενοχλήθηκε προσωπικά αφού και εκείνη κατάγεται από τη Γεωργία και ξεκίνησε από παιχνίδι ανάλογο...

Θα σου πω κάτι γιατί έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι ειλικρινής και να λέω τα πράγματα με το όνομα τους... Εγώ οφείλω πηγαίνοντας σε αυτόν το μουσικό διαγωνισμό να λέω στον κόσμο την αλήθεια όπως τη βλέπω, γιατί άμα τους χαϊδέψω τα αυτιά δεν θα τους βοηθήσω να αντιμετωπίσουν το αύριο και τα προβλήματα που θα βρουν μπροστά τους. Να ξεκαθαρίσω λοιπόν ότι ήρθα στην εκπομπή για να είμαι χρήσιμη και να μιλάω όχι για να είμαι μουγγή...

Φοβάσαι μήπως κάποια στιγμή γίνεις από συμπαθητική αντιπαθητική σε κάποιους;
Έτσι όπως το θέτεις, εγώ θα πρέπει να συμφωνώ σε όλα και να λέω πολλές φορές ψέματα ώστε να μην ενοχληθούν κάποιοι. Με τίποτα και σε καμία περίπτωση δεν θα το έκανα αυτό και δεν θα είχα λόγο ύπαρξης. Είπαμε, προτιμώ να είμαι χρήσιμη!

Είσαι έτοιμη με δεδομένο ότι εκτίθεσαι στην τηλεόραση, να ακούσεις και αρνητικά, κατηγορίες, κράξιμο και να δεχτείς όποια κριτική σου κάνουν χωρίς να εκνευριστείς;
Ναι είμαι έτοιμη να δεχτώ οποιαδήποτε κριτική και σε κάθε περίπτωση όπου πρέπει να απαντήσω θα απαντάω... Εξάλλου από την πρώτη στιγμή ήξερα τι θα αντιμετωπίσω...

Συνυπάρχεις στην κριτική επιτροπή με τον Γιώργο Θεοφάνους που στο παρελθόν δεν είχατε και τις καλύτερες σχέσεις παρόλο που έχετε συνεργαστεί δισκογραφικά με επιτυχία... Ο Γιώργος μάλιστα, είχε δηλώσει τότε: «Ποτέ ξανά με την Πέγκυ!» Περνώντας τα χρόνια τα μίση σβήνουν;
«Water under the bridge» όπως θα απαντούσε και ο Θοδωρής Μαραντίνης ή για αν στο πω πιο απλά στα ελληνικά «Αυτά είναι πράγματα συνηθισμένα».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!