tromaktiko: 3 πράγματα που κάνουν οι όμορφοι άνθρωποι

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

3 πράγματα που κάνουν οι όμορφοι άνθρωποι



Μου αρέσει όταν οι άνθρωποι γίνονται ειλικρινείς. Ειδικά, όταν πρόκειται για γενικά όμορφους ανθρώπους. Εξωτερικά...
τουλάχιστον. Έχω βαρεθεί να ακούω ατάκες του τύπου: «αχ, τα μαλλιά μου είναι έτσι ωραία από μόνα τους» ή «δεν έχω βάλει τίποτα στο πρόσωπό μου» κ.τ.λ. Γιατί ας πούμε την αλήθεια: Η ομορφιά θέλει προσπάθεια. Ναι, μπορεί κάποιος να είναι τυχερός αρκετά ώστε να έχει όμορφα χαρακτηριστικά προσώπου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθεί για να τα αναδείξει. Και τα καλά νέα είναι ότι άτομα σαν την Kendall Jenner και την Malaika Firth που κατά γενική ομολογία, θεωρούνται όμορφες, δεν φοβούνται να αποκαλύψουν τα μυστικά τους. Και ιδού μερικά από τα πιο χρήσιμα:

#1. Βάζουν θαλασσινό αλάτι στα μαλλιά: Για φυσικές beach-wave μπούκλες, η Kendall χρησιμοποιεί προϊόντα για τα μαλλιά με θαλασσινό νερό.

#2. Αφήνουν το μακιγιάζ να φθαρεί: Η Emily Weiss προσπαθεί να μην φοράει το μακιγιάζ της τέλεια. Για π.χ προτιμάει το κόκκινο κραγιόν της όπως φαίνεται μετά από λίγες ώρες αφού το έχει εφαρμόσει που έχει πάρει μια πιο φθαρμένη απόχρωση.

#3. Φτιάχνουν το δικό τους makeup: Το μοντέλο Malaika Firth αναμειγνύει λίγη από την ενυδατική της κρέμα και λίγο από το υγρό concealer της και φτιάχνει το δικό της «σπιτικό» foundation. Έτσι, προστεύει καλά το δέρμα αλλά και μπορεί να ελέγξει την τονικότητα του make up της.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!