tromaktiko: Μαρία Μπεκατώρου: Ο θάνατος που την τσάκισε! Η σπαρακτική εξομολόγηση της παρουσιάστριας

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Μαρία Μπεκατώρου: Ο θάνατος που την τσάκισε! Η σπαρακτική εξομολόγηση της παρουσιάστριας



Πρεμιέρα έκανε η Μαρία Μπεκατώρου στο...


κανάλι ΑΝΤ1 με νέα ώρα, νέους συνεργάτες και γενικά πολύ ανανεωμένη. Η παρουσιάστρια με αφορμή την πρεμιέρα της παραχώρησε συνέντευξη στο TV Έθνος και αποκάλυψε στην Νάνσυ Νικολαίδου πως η μόνη σκέψει που της φέρνει λίγα λεπτά ηρεμίας ήταν ο μπαμπάς της.

«Κοιτάω ψηλά και νιώθω πως με βλέπει εκείνη την ώρα και εύχεται για μένα...», είπε χαρακτηριστικά.

Απόσπασμα της συνέντευξης της:

Απ’ οτι αντιλαμβάνομαι, δεν έχεις ξεπεράσει ακόμα την απώλεια του μπαμπά σου.

Μα δεν πρόκειται να την ξεπεράσω ποτέ! Απλά μαθαίνεις να ζεις και να πορεύεσαι με αυτή την απώλεια.

Και, αλήθεια, πιστεύεις πως έχεις μία ιδιαίτερου τύπου επικοινωνία με τον μπαμπά σου;

Ναι, μα έρχεται στα όνειρά μου…

Μήπως έχεις την ανάγκη να πιστέψεις πως επικοινωνείτε και απλά αυτή η ανάγκη σου αποτυπώνεται στα όνειρά σου;

Όχι, γιατί κάθε φορά που έρχεται, συμβαίνουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα στη ζωή μου. Δεν σ’ το λέω τυχαία. Όμως, όπως και να ‘χει, όλο αυτό είναι μεγάλη παρηγοριά για μένα.

Έχεις και τη μαμά σου όμως που τη λατρεύεις και σε λατρεύει. Την απώλεια του μπαμπα΄σου την χειρίζεται πιο ψύχραιμα;

Η μαμά μου! Η μανούλα μου! Εγώ είμαι μοναχοπαίδι. Δεν έχω δυστυχώς αδέλφια κι έτσι δεβ μοίρασα την αγάπη μου. Όλη την αγάπη μου την είχα “ακουμπήσει” πάνω στους γονείς μου, γι’ αυτό κι όλο αυτό τώρα με τον μπαμπά μου μπορεί να πονάει τόσο πολύ.

Υπάρχουν στιγμές να σου λείπει ακόμα πιο πολύ;

Όταν πηγαίνω στη λατρεμένη μου Κεφαλονιά… Εκεί, την ώρα που το καράβι φτάνει στο λιμάνι, ασυναίσθητα ψάχνω για κάποια δευτερόλεπτα να τον βρω στην προβλήτα, γιατί εκεί με περίμενε πάντα!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!