tromaktiko: Τα συγκινητικά λόγια του πρίγκιπα Γουίλιαμ στην 9χρονη που έχασε τον μπαμπά της

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Τα συγκινητικά λόγια του πρίγκιπα Γουίλιαμ στην 9χρονη που έχασε τον μπαμπά της



Ο πρίγκιπας Γουίλιαμ, μαζί...
με τη σύζυγό του Κέιτ, επισκέφθηκαν κέντρο που υποστηρίζει παιδιά που έχουν βιώσει την απώλεια ενός μέλους της οικογένειάς τους.

Εκεί συνάντησε κι ένα ένα 9χρονο κορίτσι, που έχασε τον πατέρα του και θέλησε να το παρηγορήσει. Έτσι του μίλησε για την δική του απώλεια, τον θάνατο της μητέρας του, πριγκίπισσας Νταϊάνα.

Όταν κάθισε δίπλα στο κορίτσι, της οποίας ο πατέρας πέθανε από καρκίνο στο πάγκρεας πριν από 6 χρόνια, ο πρίγκιπας Γουίλιαμ τη ρώτησε: «Μιλάς για τον μπαμπά σου;», για να συμπληρώσει: «Είναι πολύ σημαντικό να μιλάς για αυτό, πάρα πολύ σημαντικό».

Αμέσως μετά της μίλησε για τη δική του απώλεια. «Ξέρεις τι συνέβη σε εμένα; Έχασα τη μαμά μου όταν ήμουν κι εγώ πολύ μικρός. Ήμουν 15 ετών και ο αδελφός μου ήταν 12», είπε στο κοριτσάκι και συμπλήρωσε: «Πάντα θα θυμάσαι τον μπαμπά σου».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!