tromaktiko: Απανθρωπιά και ντροπή: Δημοτικός υπάλληλος πέταξε στο δρόμο άστεγους, επειδή...

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Απανθρωπιά και ντροπή: Δημοτικός υπάλληλος πέταξε στο δρόμο άστεγους, επειδή...



Ούτε ο πλέον ανάλγητος άνθρωπος δεν θα μπορούσε να μιμηθεί την αδικαιολόγητη και απάνθρωπη συμπεριφορά που επέδειξε υπάλληλος του δήμου Αθηναίων, ο οποίος... αποφάσισε να αφήσει τους άστεγους που είχαν καταλύσει σε χώρο φιλοξενίας στην Πανόρμου έξω στο κρύο με αυτή την κακοκαιρία, επειδή ο ίδιος είχε κουραστεί και έπρεπε να σχολάσει!

Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της Δευτέρας (09/01/2017) κι ενώ ο χιονιάς έπληττε με σφοδρότητα την Αθήνα, όταν ένας πολίτης βρήκε έναν άστεγο να κοιμάται μέσα στο κρύο δίπλα από το σπίτι του. Ο ίδιος τηλεφώνησε αμέσως στον δήμο Αθηναίων, για να μάθει σε ποιο κέντρο φιλοξενίας θα μπορούσε να απευθυνθεί. Οι υπάλληλοι τον παρέπεμψαν στον χώρο φιλοξενίας της Πανόρμου.

Πήρε τον άστεγο μαζί του και πήγαν στην Πανόρμου. Έφτασαν έξω από το χώρο στις 22:30 και εκεί έμειναν εμβρόντητοι με αυτό που άκουσαν.

Διαβάστε την ανάρτηση του πολίτη:

- Φτάνουμε 22:30.

- Ο υπάλληλος του Δήμου μου λέει «23:00 θα κλείσουμε»

- Του λέω «Γιατί;»

- «Μόλις πήρε η επόμενη βάρδια και είπε ότι αρρώστησε και δεν θα έρθει»

- «Και τι; Θα διώξετε τον κόσμο μες το χιόνι;;;»

- Μου λέει «Ναι, εγώ πρέπει να φύγω»

- «Καλά δεν μπορεί να έρθει κάποιος άλλος στην θέση του;»

- Μου λέει «Που να ξέρω εγώ; Είμαι από τις 15:00 εδώ εγώ, κουράστηκα πρέπει να φύγω»

- Βγάλανε τους άστεγους έξω στο χιόνι.

Καλές όλες οι προσπάθειες του δήμου για τους άστεγους αλλά δυστυχώς κύριοι/ες του Δήμου θα έπρεπε ήδη να ξέρετε ότι σε αυτή την χώρα ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες...

Δείτε το βίντεο με την καταγγελία του πολίτη

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!