tromaktiko: «Αν το έχω κάνει εγώ μου αξίζει η θανατική ποινή»

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

«Αν το έχω κάνει εγώ μου αξίζει η θανατική ποινή»



Ενώπιον Ανακριτή...
και Εισαγγελέα στα δικαστήρια Λαμίας θα απολογηθεί σήμερα Τρίτη στη 1 το μεσημέρι ο 39χρονος από τις Σοφάδες Καρδίτσας, που κατηγορείται ότι διέπραξε την άγρια δολοφονία της παιδοψυχιάτρου στη Λαμία.

Πέρα από το DNA που ταυτοποιήθηκε και όλα τα στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει εις βάρος του οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Λαμίας, σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport στην παραληρηματική απολογία του ο 39χρονος εμμέσως πλην σαφώς ομολόγησε την αποτρόπαια πράξη του  «Αν είναι έτσι όπως τα λέτε, εγώ τη σκότωσα, αλλά δεν θυμάμαι πως το έκανα...» είπε, ενώ σε κάποια άλλη στιγμή φέρεται να είπε «Αν το έχω κάνει εγώ μου αξίζει η θανατική ποινή. Δεν επιτρέπεται να αφαιρείς μια ζωή, που δεν μπορείς να αντικαταστήσεις...».

Σήμερα όλοι περιμένουν να δουν ποια θα είναι η υπερασπιστική γραμμή που θα ακολουθήσει ο συνήγορος υπεράσπισης του 39χρονου, Λεωνίδας Κουμπούρας (κατά σύμπτωση έχει το ίδιο επώνυμο με το θύμα), ο οποίος το Σάββατο μιλώντας στους δημοσιογράφους δεν θέλησε να ανοίξει τα χαρτιά του.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!