tromaktiko: Οι σκέψεις που κάθε μαμά κάνει πριν…κοιμηθεί!

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Οι σκέψεις που κάθε μαμά κάνει πριν…κοιμηθεί!



Αν ξαπλώσω τώρα θα κοιμηθώ 6 ώρες ακριβώς και 17 λεπτά...

Κλείδωσα την κεντρική πόρτα; Ίσως πρέπει να ελέγξω.

Αν κοιμηθώ τώρα έχω περίπου 6 ώρες και 17 λεπτά ύπνου.

Τι ήταν αυτός ο θόρυβος;

Μάλλον δεν ήταν τίποτα.

Αλλά αν είναι;

Αν μπει κανένας κλέφτης και σκοτώσει τα παιδιά;

Ακούω ένα από τα παιδιά να βαριανασαίνουν. Ωχ θα κρύωσε πάλι.

Ζεσταίνομαι πάρα πολύ.

Σαν να κρυώνω τώρα.

Τώρα θα σηκωθώ να σκεπάσω το παιδί.

Υποθέτω πως έχω κλειδώσει την πόρτα.

Ωχ, αύριο πρέπει να πάω στο σχολείο, έχει ενημέρωση γονέων. Μα στις 15:00 το μεσημέρι! Πώς τους ήρθε;

Αν κοιμηθώ τώρα θα έχω 6 ώρες ύπνου.

Α, θα σηκωθώ να βάλω θερμόμετρο στο παιδί

Αισθάνομαι τις σακούλες να σχηματίζονται κάτω από τα μάτια μου.

Θα φαίνομαι πολύ κουρασμένη αύριο.

Τι ήταν αυτός ο θόρυβος;

Κι αν κάποιος προσπαθεί να μπει μέσα; Τι θα κάνω;


Ίσως είναι καλύτερο να κοιμηθώ με το τηλέφωνό στο χέρι, σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι.

Ωχ. πέρασε η ώρα. Αν με πάρει τώρα ο ύπνος θα κοιμηθώ περίπου 5 ώρες και 20 λεπτά.

Σίγουρα έβαλα ξυπνητήρι; Ας το τσεκάρω καλύτερα.

Νάτος πάλι αυτός ο θόρυβος!

Θα σηκωθώ να τσεκάρω αν είναι καλά τα παιδιά.

Κοιμούνται: Μόνο εγώ είμαι ξύπνια.

Θα έπρεπε να κοιμάμαι.

Αστυνομική σειρήνα είναι αυτό που ακούγεται;

Τι να συμβαίνει άραγε;

Ίσως κάπου έχει πάρει φωτιά.

Ή μήπως έγινε φόνος; Ωχ και αν έγινε κάπου εδώ κοντά;

Σαν να πείνασα τώρα.

Τι θα φάω αύριο για πρωινό;

Άντε να κοιμηθώ γρήγορα, να ξυπνήσω να φάω τίποτα το πρωί.

Ωχ δεν έχει γάλα για τα παιδιά. Πάλι ξέχασε να πάρει -αυτός που κοιμάται δίπλα μου!

Κοίτα αναισθησία, κοίτα ύπνος. Στο τσεπάκι τον έχει;

Ε, βέβαια τι έχει να κάνει το πρωί;

Πριν την ενημέρωση, θα πάω για γάλα.

Έβαλα ξυπνητήρι; Για να τσεκάρω

Αν με πάρει ο ύπνος τώρα θα κοιμηθώ περίπου 4 ώρες και 45 λεπτά.

Ωχ, μετά το γάλα και μετά την ενημέρωση, θα πάω στο γραφείο. Και είναι ακόμα Τρίτη, πώς θ’ αντέξω πάλι;

Μήπως να μετρήσω προβατάκια;

Μπα θα ανοίξω την τηλεόραση.

Ζζζζζζζζ!


Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!