tromaktiko: Όρθιος και Ελεύθερος, μέχρι τέλους……. Αδελφέ μου, Κώστα

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Όρθιος και Ελεύθερος, μέχρι τέλους……. Αδελφέ μου, Κώστα



Αδελφέ μου, Κώστα.
Δυστυχώς ήρθε η ώρα να σε «αποχαιρετήσω» .
Αδελφέ μου, Κώστα...

Θα σου πω ελάχιστα λόγια που βγαίνουν μέσα από την καρδιά μου και που δεν μπορούσα να σου πω όσο ήσουν μαζί μας , ανάμεσα μας .

Ήσουν πάντα έμπνευση, για όλους εμάς τους «νεολαίους» της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όπως μας αποκαλούσες χαριτολογώντας .

Χάσαμε έναν πολύ καλό φίλο και συναγωνιστή.

Εσένα , Κώστα .

Έναν άνθρωπο με όραμα, δύναμη, χαμόγελο και αγάπη για την πατρίδα.

Άφησες πίσω σου βαριά κληρονομιά, φίλε, Κώστα Κουβόπουλε .

Έδωσες ψυχή και σώμα στον αγώνα για μια καλύτερη Αγία Παρασκευή και σίγουρα μας έχεις αφήσει παρακαταθήκη πολύ πιο βαριά και μεγάλη από αυτήν που νόμιζες .

Ακόμα θυμάμαι το γελαστό σου πρόσωπο την τελευταία φορά που βρεθήκαμε για καφέ .

Φαντάζομαι ότι ίσως θυμώνεις που θρηνούμε.

Εσύ ήσουν πάντα έτοιμος να αστειευτείς , γιατί γνώριζες πόσο σύντομη και μάταιη είναι η ζωή.

Ωστόσο πενθούμε, επειδή σε αγαπούσαμε.

Σου υπόσχομαι ότι θα είσαι περήφανος για όσους συνεχίσουμε να βαδίζουμε στον κοινό μας δρόμο.

Τον δρόμο που βοήθησες κι εσύ να ανοίξει, για να οδηγήσει σε μια καλύτερη Πόλη , την Αγία Παρασκευή, που τόσο λάτρεψες .

Καλό ταξίδι, Κώστα !

Φώτης Ν. Αλεξόπουλος
Πρ. Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!