tromaktiko: Δημητρίου: Δεν βλέπω τα εγγόνια μου, ο γιος μου δεν θέλει κανείς να ξέρει ότι είμαι γιαγιά τους

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Δημητρίου: Δεν βλέπω τα εγγόνια μου, ο γιος μου δεν θέλει κανείς να ξέρει ότι είμαι γιαγιά τους



Μία αποκαλυπτική συνέντευξη...
παραχώρησε η Άντζελα Δημητρίου στην κυπριακή εκπομπή «Τετ α Τετ». Η Άντζελα Δημητρίου μίλησε μεταξύ άλλων για το παράπονο που έχει από τον γιο της καθώς δεν έχει καμία επαφή με τα εγγόνια της.

«Έχω δύο εγγονάκια, την Αγγελική και τον Παναγιώτη. Φτάνει, όμως, μόνο το όνομα; Πιστεύεις ότι φτάνει μόνο το όνομα να ακούς από τα εγγόνια σου και να μην τα βλέπεις; Όχι μόνο δεν τα βλέπω, αλλά το να σου λέει το δικό σου το παιδί, που το έχεις βγάλει από μέσα σου και το κυοφορούσες εννέα μήνες ότι "δεν θέλω τα παιδιά μου να ξέρουν στο σχολείο που πάνε ότι η γιαγιά τους είναι η Άντζελα Δημητρίου. Και δεν θέλω τα παιδιά μου να τα βγάλω στην τηλεόραση γιατί δεν θέλω να ξέρει ο κόσμος ότι είναι τα εγγόνια σου". Δεν είναι λυπηρό;», δήλωσε η λαϊκή τραγουδίστρια.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!