tromaktiko: Τι να ψωνίσω σε μεγάλη ποσότητα στις εκπτώσεις

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Τι να ψωνίσω σε μεγάλη ποσότητα στις εκπτώσεις



Αρκετές φορές μου έχει συμβεί να ψωνίζω κάτι και να μου ταιριάζει τόσο πολύ που θα αργότερα να το ξαναθέλω, αλλά να μην το βρίσκω! Έχει τύχει και σε σας; Ναι, το καταλαβαίνω...
Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω μια λίστα με όσα θα αγοράζω σε μεγαλύτερη ποσότητα από δω και πέρα!

Το κραγιόν που δεν φεύγει εύκολα: Ειδικά, αν είναι το αγαπημένο κόκκινο!

Το σουτιέν που ταιριάζει άψογα σε μένα: Έχω ψάξει και έχω δοκιμάσει αμέτρητα! Θα μείνω σε εκείνο που με βολεύει και μου στέκεται καλύτερα!

Το ρούχο εκείνο που ταιριάζει με όλα: Ένα μπλουζάκι, ένα πουκάμισο, μια τσάντα; Ό,τι κι αν είναι κάνει άψογο layering με όλα τα υπόλοιπα!

Το τζην που είναι άνετο, αλλά κολακεύει κιόλας: Γιατί να ψάχνω και να ψάχνω, αφού ξέρω τι μου ταιριάζει;

Τα λαστιχάκια που κρατούν τα μαλλιά στη θέση τους: Είναι εκνευριστικό να πιάνεις και να ξαναπιάνεις τα μαλλιά, όταν μάλιστα έχεις και κάποια δουλειά να κάνεις!

Μιας και αναφερθήκαμε στα μαλλιά κάτι το οποίο ψωνίζω σε ποσότητες είναι τα hairspry, οι γνωστές λακ!

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!