tromaktiko: "Για τον αδερφό μου" φώναζε ο κολυμβητής που έπιασε τον σταυρό στα Χανιά [video]

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

"Για τον αδερφό μου" φώναζε ο κολυμβητής που έπιασε τον σταυρό στα Χανιά [video]



Παρά τον κακό καιρό και το ψιλόβροχο δεκάδες πιστών κατέκλυσαν το ενετικό λιμάνι Χανίων για να παρακολουθήσουν την κατάδυση του...
σταυρού και τους τολμηρούς κολυμβητές που βούτηξαν για να πιάσουν τον σταυρό αψηφώντας τη χαμηλή θερμοκρασία του νερού.





Συγκίνησε ο κολυμβητής που μόλις έπιασε το σταυρό φώναξε "Για τον αδερφό μου, για τον αδερφό μου", ο οποίος όπως είπε στη συνέχεια στους δημοσιογράφους είναι φαντάρος στο στρατό στη Ρόδο.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Χανιώτης κολυμβητής που έπιασε τον σταυρό, Δημήτρης Παραστατίδης, είπε:

"Εύχομαι υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμο και εύχομαι να είναι καλά ο αδερφός μου"


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!