tromaktiko: Τι λένε τα ζευγάρια και τι πραγματικά εννοούν

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Τι λένε τα ζευγάρια και τι πραγματικά εννοούν



Τι λένε οι άντρες...
(όχι μεταξύ τους)...


«Οι άλλες γυναίκες δεν υπάρχουν για μένα»
Τι εννοούν: «…εκτός από όταν δεν κοιτάς»

«Θα σε πάρω τηλέφωνο»
Τι εννοούν: «Κατά πάσα πιθανότητα, μην περιμένεις τηλέφωνο»

«Δε με νοιάζει πού θα πάμε, όπου θες εσύ»
Τι εννοούν: «Αφού θα καταλήξουμε όπως πάντα εκεί που αρέσει σε σένα, δεν προτίθεμαι να σπαταλήσω φαιά ουσία ή να το συζητήσω μάταια, πάμε κατευθείαν εκεί που θες»

«Μπορούμε να μην το συζητήσουμε τώρα;»
Τι εννοούν: «Μπορώ να μην ξανακούσω τη φωνή σου για λίγες ώρες; Δεν αντέχω άλλη γκρίνια»

«Η πρώην μου ήταν λίγο τρελή»
Τι εννοούν: «Τώρα σου δίνω την ευκαιρία να μου αποκαλύψεις αν είσαι κι εσύ ψυχοπαθής. Κάν’το τώρα, όσο είναι νωρίς, δώσε ένα σημάδι!»

«Δεν αυνανίζομαι»
Τι εννοούν: «Το έχω ελαττώσει στη μια φορά τη μέρα»

«Δεν βλέπω πορνό»
Τι εννοούν: «Η εμπειρία μου έχει πει να καθαρίζω το ιστορικό του υπολογιστή μου, οπότε ψάξε όσο θες, έχω φυλάξει τα νώτα μου»

«Σου πάει πάρα πολύ»
Τι εννοούν: «Μια χαρά. Μπορούμε να φύγουμε τώρα; Ετοιμάζεσαι εδώ και δύο ώρες και έχουμε αργήσει»

«Δεν εννοούσα αυτό»
Τι εννοούν: «Γαμώτο, το πήρες πολύ χειρότερα από ό,τι περίμενα, άντε να δω πώς θα το σώσω»

«Μου αρέσουν οι γυναίκες που δείχνουν φυσικές»
Τι εννοούν: «Δεν έχω ιδέα από βάψιμο, απλώς σε παρακαλώ μην βάφεσαι σαν κλόουν»

«Είμαι λίγο κουρασμένος»
Τι εννοούν: «Φυσικά και θέλω σ...ξ. Απλώς εσύ θα είσαι από πάνω και θα κάνεις όλη τη δουλειά»

«Δεν είμαι έτοιμος για μια σχέση αυτή τη στιγμή»
Τι εννοούν: «Θέλω σξ, σξ, σξ, τι λες;»

«Τι λες να ξεκινήσουμε τρέξιμο/να γραφτούμε γυμναστήριο μαζί;»
Τι εννοούν: «Έχεις αρχίσει να παίρνεις λίγο, να το προσέξεις»

«Δεν έχω θυμώσει»
Τι εννοούν: «Μπορεί να έχω θυμώσει λίγο, αλλά δεν θέλω να το συζητήσω. Αν με βάλεις να το συζητήσω, τότε θα θυμώσω πραγματικά»

«Από πού γνωρίζεστε με τον τύπο;
Τι εννοούν: «Το έχετε κάνει; Ήσασταν γκόμενοι; Είστε ακόμα; Λέγε!»

Όσα λένε οι γυναίκες…

«Κάνε ό,τι καταλαβαίνεις»
Τι εννοούν: «Θα έπρεπε να ξέρεις ήδη αν συμφωνώ ή όχι. Και δεν συμφωνώ. Τόλμα να το κάνεις, και έχουμε τελειώσει»

«Σχεδόν έτοιμη!»
Τι εννοούν: «Παίζει να χρειαστώ ακόμα λίγα λεπτά, από 10 έως 60, βρες κάτι να κάνεις μέχρι να ετοιμαστώ και μη με απασχολείς»

«Όχι μωρό μου, δεν χρειάζεται να το κάνεις…»
Τι εννοούν: «Αλλά αν δεν το κάνεις, θα είσαι σύντομα single»

«Πρέπει να μιλήσουμε»
Τι εννοούν: «Εγώ πρέπει να μιλήσω. Εσύ πρέπει να ακούσεις»

«Δεν θέλω να καταστρέψω τη φιλία μας»
Τι εννοούν: «Δεν παίζει να με δεις γυμνή ποτέ, μην κάνεις όνειρα»

«Δεν έχω τίποτα»
Τι εννοούν: «Αλήθεια τώρα; Με ρωτάς αν έχω κάτι; Δεν έχεις καταλάβει τι έκανες; ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;»

«Με παχαίνει αυτό το ρούχο;»
Τι εννοούν: «Σε παρακαλώ, σε ικετεύω, μην πεις «ναι», πες μου ότι δείχνω υπέροχη, αλλιώς την έκατσες»

«Να παραγγείλουμε; Δεν πεινάω ιδιαίτερα»
Τι εννοούν: «Παράγγειλε εσύ ό,τι θέλεις κι εγώ θα τσιμπολογήσω ασταμάτητα απ’ το δικό σου»

«Κούκλος δεν είναι αυτός;»
Τι εννοούν: «Σα να με έχεις παραμελήσει λιγάκι, οπότε ας πετάξω καμιά μπηχτή να μην εφησυχαστείς»

«Σου φαίνεται ωραία αυτή;»
Τι εννοούν: «Μην την κοιτάξεις καν. Απλώς πες μου ότι εγώ είμαι ωραία»

«Πρέπει να επικοινωνούμε καλύτερα»
Τι εννοούν: «Πρέπει να μου λες τα πάντα, διαφορετικά θα “ψαχουλέψω” τον υπολογιστή ή το κινητό σου όταν τα ξεχάσεις ανοιχτά»
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!