tromaktiko: Φουρέιρα: Κάθε χρόνο προσπαθώ να πάω στη Eurovision

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Φουρέιρα: Κάθε χρόνο προσπαθώ να πάω στη Eurovision



Στη φετινή επιλογή της Demy να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision αναφέρεται...
η Ελένη Φουρέιρα και της εύχεται «να πάει πολύ καλά, να μας κάνει υπερήφανους και να βάλει την Ελλάδα στη θέση που πρέπει».

Η ίδια, σε δηλώσεις της στο Happy Day, σημειώνει επίσης πως κάθε χρόνο προσπαθεί να κάνει την πρόταση να πάει και η ίδια στον διαγωνισμό. «Εμένα με ενδιαφέρει πάρα πολύ η Eurovision και ήθελα να πάω πολλά χρόνια», δηλώνει.

Συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια ανέφερε: «Χαίρομαι πάρα πολύ με αυτή την επιλογή τη φετινή. Μέσα από την καρδιά μου χαίρομαι πολύ γιατί εμένα με ενδιαφέρει πάρα πολύ η Eurovision και ήθελα να πάω πολλά χρόνια. Κάθε χρόνο προσπαθώ να κάνω την πρόταση να πάω. Εύχομαι αφού επέλεξαν την Demy -εμένα μου αρέσει πολύ η Demy ως καλλιτέχνις- να πάει πολύ καλά, να μας κάνει υπερήφανους και να βάλει την Ελλάδα στη θέση που πρέπει. Να την ανεβάσει γιατί πέσαμε πολύ τα τελευταία χρόνια».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!