tromaktiko: Οι 9 τροφές που καταπολεμούν το πρήξιμο της περιόδου

Τετάρτη, 19 Απριλίου 2017

Οι 9 τροφές που καταπολεμούν το πρήξιμο της περιόδου



Οι υδατάνθρακες που τόσο λαχταράς τις δύσκολες ημέρες του μήνα είναι ο βασικός κακός σύμμαχος καθώς προκαλεί αέρια...
στο έντερο και άρα φούσκωμα. Βάλε και τις ορμόνες (βλέπε οιστρογόνα) που παθαίνουν σεισμό και φέρνουν την κατακράτηση, και κάπως έτσι καταλαβαίνεις πώς προκύπτει αυτή η δυσφορία. Στον αντίποδα, οι τροφές που θα συγκρατήσουν την κοιλιά σου.
Ακτινίδια
Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες κάνουν αυτό το φρούτο τον καλύτερο φίλο του εντέρου σου. Μάθε να τρως 2 ακτινίδια την ημέρα και δεν θα έχεις ποτέ ξανά δυσκοιλιότητα.

Μπανάνες
Το πείραμα έδειξε πως οι γυναίκες που έτρωγαν μισή μπανάνα πριν κάθε κυρίως γεύμα για 60 ημέρες παρουσίασαν μείωση κατά 50% στο γνωστό φούσκωμα της περιόδου.

Τσάι Πικραλίδα
Είναι επίσης γνωστό ως αγριοράδικο ή ταραξάκος και υπάρχει σε αφθονία στα ελληνικά βουνά. Αντιμετωπίζει από πεπτικές διαταραχές και γαστρεντερικά προβλήματα, μέχρι ορμονική ανισορροπία. Έχει φυσικές καθαρτικές ιδιότητες.

Πεπόνι Cantaloupe
Πλούσιο σε βιταμίνες και φτωχό σε θερμίδες το πεπονάκι με την έντονα κίτρινη όψη διαθέτει μεταξύ άλλων αντιπηκτικές και αντιθρομβωτικές ιδιότητες και υψηλά ποσοστά καλίου.

Σπαράγγια/Ντομάτες
Πρόκειται για 2 λαχανικά που ενδείκνυνται για άμεση αντιμετώπιση του πρηξίματος, κυρίως χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε κάλιο.

Τροφές πλούσιες σε καλά λιπαρά
Αβοκάντο, σολομός, φυστίκια, σπόροι Chia συμβάλλουν στη μείωση της προσταγλαδίνης, ορμόνης που αυξάνει το φούσκωμα και τη σύσπαση των μυών.

Νερό
Εδώ δεν χρειάζονται συστάσεις. 6-8 ποτήρια την ημέρα ενυδατώνουν και μειώνουν την κατακράτηση.

Φυσικά διουρητικά
Αγγουράκια, σέλερι, σκόρδο, μαϊντανός, χυμός λεμονιού, ιβίσκος και τζίντζερ κάνουν θαύματα.

Κοτόπουλο
Η πρωτεΐνη δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, ειδικά εκείνη του λευκού κρέατος. Όπως σε όλα ετσι και εδώ ο κανόνας είναι ένας: Λευκή πρωτεΐνη Vs κόκκινο κρέας: 1-0.
     

loading...


Εδώ σχολιάζεις εσύ!