tromaktiko: Χανταμπάκης: Έπαιξα με όλη μου τη δύναμη και πάρα πολύ τίμια

Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Χανταμπάκης: Έπαιξα με όλη μου τη δύναμη και πάρα πολύ τίμια



Ο Στέλιος Χανταμπάκης αποχώρησε από το Survivor μετά το συμβούλιο της Τρίτης, όπου ανακοινώθηκε η επιλογή του κοινού...


Στα πρώτα του λόγια μετά την αποχώρησή του, ο παίκτης των Διασήμων ανέφερε:

«Το Survivor σήμερα τελείωσε για εμένα. Η σκέψη μου είναι ότι οποιαδήποτε στιγμή μίλησα, υπήρχε λόγος για να μιλήσω. Οποιαδήποτε στιγμή ήρθα σε κόντρα με κάποιον συμπαίκτη μου, ήταν γιατί πραγματικά δεν είχαμε την ίδια άποψη για το παιχνίδι και υπήρχε πραγματικός λόγος. Έπαιξα με όλη μου τη δύναμη και πάρα πολύ τίμια. Δεν πάτησα σε κανέναν άλλον συμπαίκτη μου ούτε αντίπαλο.

Δεν με ενοχλεί καθόλου που με κάποιους δεν ήρθα πολύ κοντά, δεν με συμπάθησαν ενδεχομένως γιατί είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες και βλέπαμε… Για μένα το σημαντικότερο έπαθλο είναι η εκτίμηση του κόσμου και η εκτίμηση των ανθρώπων που συμβίωνα».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!