tromaktiko: "Για δικό σας λάθος, πρέπει εγω να πληρώσω παραπάνω;"

Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017

"Για δικό σας λάθος, πρέπει εγω να πληρώσω παραπάνω;"



Αγαπτό tromaktiko,
τον Ιανουάριο του 2017 έκανα αλλαγή υπηρεσίας...


Μου είπατε ότι θα έχω 12 ώρες δωρεάν προς κινητά και στον λογαριασμό στις 25/2/2017 με χρεώσατε κλήση προς κινητό.

Σας πήρα τηλέφωνο και μου είπατε ότι θα το φτιάξετε. Στις 3/3/2017 ξανακάνατε αλλαγή υπηρεσίας και με χρεώσατε στις 15/3 12,21€ για την περίοδο 3/3-2/4.

Εγώ για την περίοδο 23/2-22/3 έχω πληρώσει 38,81€ και μου στέλνετε λογαριασμό για 3/3-2/4 12,24€ λόγω μετατροπής.

Η μετατροπή έχει γίνει από τον Ιανουάριο και εσείς δεν είχατε βάλει τις δωρεάν κλήσεις προς κινητά. Δηλαδή ήταν δικό σας λάθος και θα πληρώσω εγώ 12€;

 Οι κλήσεις έχουν καταγραφεί όπως επίσης έχω και το μήνυμά σας στις 23/1/2017 για την μεταβολή που έγινε τότε. Επειδή εσείς δεν κάνατε, για άλλη μία φορά, σωστά τη δουλειά σας, δεν θα πληρώσω εγώ!

Παρακαλώ όπως μου τα αφαιρέσετε.

Αναγνώστρια

Βλέπεις αδικίες γύρω σου; ΤΡΟΜΑΞΕ τους... Στείλε την καταγγελία και τις φωτογραφίες σου στο tromaktiko! Υπάρχει τρόπος να ακουστείς...


Όπου και αν βρίσκεσαι, ότι ώρα και αν είναι, και είδες κάτι στραβό, περίεργο, ένα ατύχημα ή κάτι έκτακτο, άνοιξε τη κάμερα του κινητού σου, πάρε πληροφορίες για το συμβάν και στείλε μας το υλικό (φωτογραφίες ή βίντεο) στο: tromaktikos@gmail.com ή μέσω viber, στο 6946 414328. Γίνε και εσύ ένας ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ αναγνώστης...

     

loading...


Εδώ σχολιάζεις εσύ!