tromaktiko: Έχανα τις αισθήσεις μου και όταν συνερχόμουν και φώναζα βοήθεια μου έλεγε "σκάσε πουτ@ν@"

Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Έχανα τις αισθήσεις μου και όταν συνερχόμουν και φώναζα βοήθεια μου έλεγε "σκάσε πουτ@ν@"



Ποια η κατάθεση της 22χρονης φοιτήτριας που έζησε την απόλυτη φρίκη στη Δάφνη;
Σοκ προκαλεί η κατάθεση της φοιτήτριας που έπεσε θύμα βασανισμού και βιασμού στη Δάφνη...
και την οποία αποκαλύπτει το bloko.gr, ενώ ο 52χρονος θα περάσει σήμερα την πόρτα του ανακριτή.

«Μου είπε ότι ήταν σχεδόν τυφλός και γι’ αυτό μου ζήτησε όταν πηγαίνω να κάνω δουλειές να φοράω ένα στράπλες ασπρόμαυρο φόρεμα υποτίθεται από ειδικό ύφασμα για να αντιλαμβάνεται την κίνησή μου μέσα στο χώρο», είπε η κοπέλα στην κατάθεσή της.

«Πήγα στο σπίτι του για να του ζητήσω τα 100 ευρώ που μου χρωστούσε. Μου είπε «καθάρισε το σπίτι και θα σου τα δώσω». Κάποια στιγμή, ενώ ήμουν στην κουζίνα, έπεσε πάνω μου και μου έβαλε μια πετσέτα στο πρόσωπο. Προσπάθησα να αντισταθώ αλλά είναι υπέρβαρος και δεν τα κατάφερα.

Μετά έχασα τις αισθήσεις μου και όταν ξύπνησα ήμουν δεμένη. Φώναζα «βοήθεια» και μου έλεγε «σκάσε πουτ@ν@.

Αυτό συνέβη πολλές φορές, έχανα τις αισθήσεις μου και όταν συνερχόμουν και φώναζα βοήθεια, αυτός με έβριζε. Θυμάμαι κάποια στιγμή όταν συνήλθα αυτός ήταν πάνω μου και αγκομαχούσε».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!