tromaktiko: Το να στήνεις πάντα τους άλλους, κάνει καλό. Ναι, κάνει καλό

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Το να στήνεις πάντα τους άλλους, κάνει καλό. Ναι, κάνει καλό



Ραντεβού και στήσιμο. Αυτό το ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα που έχει γίνει πολλές φορές αφορμή για passive- aggresive μηνύματα σε chats...


Tο post θα μπορούσε άνετα να ξεκινάει με τη φράση ''Όλοι έχουμε αυτόν τον φίλο/ φίλη που αργεί μονίμως στα ραντεβού και στέλνει μηνύματα τύπου έχω ξεκινήσει/ ειμαι εκεί σε 5 ενώ στην πραγματικότητα είναι ακόμα σπίτι''. Στην προκειμένη θα ξεκινήσει με τη φράση ''Είμαι η Νάνσυ και αργώ πάντα στα ραντεβού που έχω με φίλους μου και επιτέλους οι έρευνες δικαιώνουν όσους έχουμε φριχτή σχέση με το χρόνο''.

Σύμφωνα με διάφορες έρευνες, όσοι συνηθίζουν να αργούν στα ραντεβού τους είναι λιγότερο επιρρεπείς στο στρες και γενικά πιο αισιόδοξα και ενθουσιώδη άτομα. Η αντίδραση μας (οκ, μου) φυσικά ήταν κάτι μεταξύ *ΜΠΟΥΜ*

Συγκεκριμένα, στο Personality Types Study αναφέρεται πως όσοι είναι λίγο ανοργάνωτοι και αργούν είναι πιο εξωστρεφείς και αυθόρμητοι ενώ η Diana Delonzor, συγγραφέας του ''Never be late again'' τονίζει ότι όσοι λειτουργούν έτσι είναι ταυτόχρονα αισιόδοξοι ΚΑΙ μη ρεαλιστές- πιστεύουν δηλαδή ότι μπορούν σε μια ώρα να τελειώσουν τη δουλειά τους, να πάνε σούπερ μάρκετ και να είναι στην ώρα τους στο ραντεβού.

Μια άλλη έρευνα πάλι υποστηρίζει ότι ο καθένας μας αντιλαμβάνεται διαφορετικά το χρόνο, υπάρχουν δηλαδή δύο ομάδες ανθρώπων- αυτοί που είναι πιο οργανωμένοι και ανυπόμονοι, για τους οποίους ο χρόνος περνάει σαν νεράκι και εκείνοι που είναι πιο χαλαροί και δημιουργικοί που δεν υπολογίζουν το χρόνο που σπατάλησαν κάνοντας κάτι.

Το σημαντικότερο πλεονέκτημα ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα του Internation Journal of Clinical and Health Psyxhology, είναι πως οι αργοπορημένοι έχουν λιγότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν πρόβλημα με την καρδιά τους, γιατί δεν στρεσάρονται τόσο.

Ξέρεις τι θα πεις στην φίλη σου την επόμενη φορά που θα την στήσεις!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!