tromaktiko: Survivor: Η σπόντα της Σόφης Πασχάλη για την παραγωγή! «Όλοι ξέρουμε…»

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Survivor: Η σπόντα της Σόφης Πασχάλη για την παραγωγή! «Όλοι ξέρουμε…»



«Ήταν κάτι που ούτως ή άλλως όλοι το φοβόμασταν αυτό…»...

Για το Survivor μίλησε η Σόφη Πασχάλη, η οποία έριξε και την σπόντα της για την παραγωγή του παιχνιδιού επιβίωσης.

«Ήμουν στο νοσοκομείο… Έπαθα γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, που είχα κάποιες σοβαρές κρίσεις και τώρα είμαι καλύτερα και νομίζω θα το ξεπεράσω. Είναι η απότομη αλλαγή του φαγητού. Επειδή το βλέπω καθημερινά σχεδόν, μου λείπει τόσο πολύ, όσον αφορά το αγώνισμα, αυτές οι στιγμές θα μου μείνουν σε όλη μου τη ζωή. Ξέρουμε ότι είναι τηλεοπτικό προϊόν. Όλοι ξέρουμε τι σημαίνει μοντάζ. Από την πρώτη στιγμή το έχω αναφέρει, ήταν κάτι που ούτως ή άλλως όλοι το φοβόμασταν αυτό, όσοι ξέρουμε από τηλεόραση, αλλά από την άλλη όλα καλά», είπε μεταξύ άλλων η Σόφη Πασχάλη.

«Οι Διάσημοι έδιωξαν τον Σπαλιάρα γιατί δεν…»

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!