tromaktiko: Κέρατο του Ευαγγελάτου στην Τατιάνα; «Ξέχασες τις ποδάρες μου στο γραφείο του ενώ έκανες εκπομπή;»

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Κέρατο του Ευαγγελάτου στην Τατιάνα; «Ξέχασες τις ποδάρες μου στο γραφείο του ενώ έκανες εκπομπή;»



Με ποια πασίγνωστη περσόνα φέρεται κεράτωσε...
ο Ευαγγελάτος την Τατιάνα και προκαλεί με τις δηλώσεις της;

Μία ανάρτηση… «κόλαση» με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες έκανε στο facebook η Τζένη Χειλουδάκη για την Τατιάνα Στεφανίδου και τον Νίκο Ευαγγελάτο.

Δείτε τι έγραψε η Χειλουδάκη για το κέρατο Ευαγγελάτου στην Τατιάνα:

«σκατιανα …απορια της….να ακους λεει τον αντρα σου μελανια τον τραμπ σε ηχητικο ντοκουμεντο να μιλαει για το πως φακαρε ξανθια παρουσιαστρια παντρεμενη με παιδι και να εμφανιζεσαι σαν να μην τρεχει τιποτα με τρομερο γκουτσι πουκαμισο 1100ε…..μωρη απατημενη…….το στελλα φυγε κραταω μαχαιρι το ξεχασες;;;;;την ορνελα και τα κερια τα ξεχασες;;;; τις ποδαρες μου στο γραφειο πανω του στεφανιου σου τις ξεχασες ενω εκανες διπλα εκπομπη;;;;;; μωρη;;;;;; σταματα να μιλας πια ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ νοικοκερα σε απογνωση κακεκτυπο της οπρας και πλαστικοποιημενο βουρλο…..σταματα πια……»

Το περιεχόμενο αυτής της ανάρτησης δεν αποκλείεται να προκαλέσει (και λογικά) την αντίδραση του τηλεοπτικού ζευγαριού καθώς ανάλογους ισχυρισμούς και για άλλα γνωστά πρόσωπα έχει κάνει και στο παρελθόν η Τζένη Χειλουδάκη.

Εν των μεταξύ, η γνωστή τρανσέξουαλ, η οποία απασχόλησε τα media αρχικά με τις εμφανίσεις της ως μοντέλο του Βασίλη Κωστέτσου -και όχι μόνο- και στη συνέχεια με τον έρωτά της με τον εισαγγελέα Γιώργο Σακελλαρόπουλο, έχει καυτηριάσει με τον τρόπο της την εποχή της σκανδαλοθηρικής TV, όταν δημοσιογράφοι και παρουσιαστές τής έταζαν -σύμφωνα με τα γραφόμενά της στο βιβλίο- γη και ύδωρ για μία αποκλειστική συνέντευξή της.

Στις σελίδες του βιβλίου που κυκλοφορεί περιλαμβάνονται, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά της, οι προσφορές που δεχόταν προκειμένου να υποκύψει σε μια τηλεοπτική παρουσία ή μια συνέντευξη. Ακολουθούν αυτούσια αποσπάσματα που παραχώρησε ο εκδοτικός οίκος:

Νίκος Ευαγγελάτος

– «Ο Νίκος Ευαγγελάτος είμαι. Από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ».
– «Θέλω 500.000 δρχ. Αλλιώς δεν βγαίνω».
– «Τα έχετε. Με την προϋπόθεση να μη βγείτε σε κανένα άλλο κανάλι».
– «Υπόσχομαι».

Τατιάνα Στεφανίδου

– «Η Τατιάνα είμαι. Ξέχνα τις εκπομπές στο Alter, κάνουμε κάτι πολύ καλό στον ΑΝΤ1, σε θέλω στην εκπομπή».
– «Να ’ρθω Τάττυ. Κλείσε μου εισιτήρια business class με την Aegean και τη σουίτα μου στο “Athens Plaza”».
– «Χρυσή μου, τι έφαγες; 24.000 λογαριασμό στη σουίτα;»
– «Κάλεσα μερικούς φίλους, ήπιαμε μερικά μπουκάλια σαμπάνια, τσακίσαμε τα σούσι και παίζαμε μπιρίμπα έως το πρωί, έχεις πρόβλημα Τάττυ;»
– «Να ξέρεις, Τζένη, θα τα πληρώσω από την τσέπη μου».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!