tromaktiko: Χανιά: Προσοχή - Γερμανίδα τουρίστρια κυκλοφορεί στην Κίσσαμο και «φεσώνει» κόσμο - Απίστευτη καταγγελία

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Χανιά: Προσοχή - Γερμανίδα τουρίστρια κυκλοφορεί στην Κίσσαμο και «φεσώνει» κόσμο - Απίστευτη καταγγελία



Απίστευτη καταγγελία με πρωταγωνίστρια μια Γερμανίδα τουρίστρια που...
όπως καταγγέλλει αναγνώστης στο zarpanews.gr, προσπαθεί να κάνει τσάμπα διακοπές φεσώνοντας επαγγελματίες και επιχειρήσεις σε διάφορες περιοχές της Κισσάμου.

Πιο πρόσφατο περιστατικό αυτό που γνωστοποιεί οδηγός ταξί ο οποίος μετέφερε την κυρία από το αεροδρόμιο Χανίων, στα Φαλάσαρνα.

Η Γερμανίδα δεν τον πλήρωσε προβάλλοντας την δικαιολογία πως δεν είχε χρήματα η κάρτα της.

Τελικά και σύμφωνα με τα όσα προέκυψαν αποκαλύφθηκε πως η τουρίστρια έχει ακολουθήσει παρόμοια πρακτική και σε άλλες περιπτώσεις αναστατώνοντας ολόκληρη την περιοχή.

Τη αναφέρει στην καταγγελία του ο οδηγός ταξί:

«Είμαι οδηγός ταξί και χθες το μεσημέρι, μετέφερα μια τουρίστρια, από το αεροδρόμιο Χανίων, Γερμανίδα για τα Φαλάσαρνα. Φτάνοντας στον προορισμό μας, μου είπε να με πληρώσει αύριο, γιατί θα της βάλουν λεφτά στην κάρτα αύριο.

Της εξήγησα ότι δε γίνεται γιατί δεν είναι λογικό να ξαναπάω εκεί για να πληρωθώ και δεν την ξέρω για να πεισθώ οτι μου λέει την αλήθεια και όφειλε να με ενημερώσει από πριν για αυτό. Με γύρισε σε 2 επιχειρήσεις και ένα ντόπιο εκεί για να πληρωθώ. Οι άνθρωποι εκεί με ενημέρωσαν, ότι έχει ταπώσει όλο το Καστέλι και τις γύρω περιοχές και να την πάω στην αστυνομία.

Κάλεσα την αστυνομία, μου είπαν ότι έχει αναστατώσει όλη την περιοχή, την έχουν κλείσει ψυχιατρείο και βγήκε, ενημέρωσαν την πρεσβεία της και αδιαφορούν και θα έπρεπε για να την κρατήσουν, να πληρώσω 50 ευρώ για τη μήνυση, εκτός το πετρέλαιο που κατανάλωσα, το ΦΠΑ που πλήρωσα. Οπότε μου είπαν δε μπορώ να κάνω τίποτα και να ενημερώσω το σωματείο.

Το θέμα είναι ότι η δράση της φθάνει σε όλους τους τομείς, όχι μόνο τα ταξί. Προσωπική μου εκτίμηση ότι το παίζει παλαβή και φέρνει σε ιστορίες όπως και μου έλεγε, ότι πληρώνει φόρους για την Ελλάδα, έχει μια κάρτα η οποία είναι ανενεργή και κοροϊδεύει τον κόσμο. Ρωτήστε την αστυνομία στο Καστέλι για αυτό το θέμα.»
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!