tromaktiko: Απίστευτη ταλαιπωρία για έναν συνάνθρωπό μας με προβλήματα υγείας - "Εδώ και 1 χρόνο δεν μπορώ να δουλέψω και ακόμα δεν μπορώ να βγάλω άκρη με το σύστημα υγείας στην Ελλάδα γιατί..."

Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017

Απίστευτη ταλαιπωρία για έναν συνάνθρωπό μας με προβλήματα υγείας - "Εδώ και 1 χρόνο δεν μπορώ να δουλέψω και ακόμα δεν μπορώ να βγάλω άκρη με το σύστημα υγείας στην Ελλάδα γιατί..."



Αγαπητό tromaktiko,
από τον Οκτώβριο του 2016, άρχισα να έχω πρόβλημα με την όραση μου... και συγκεκριμένα βλέπω διπλά τα αντικείμενα. 

Το επάγγελμα μου είναι ταξιτζής και αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα στην εργασία μου. Επισκέφθηκα οφθαλμίατρο στο ΙΚΑ Βότση ο οποίος με εξέτασε και με παρέπεμψε σε νευρολόγο όπου και πήγα στο ίδιο κατάστημα, χωρίς αποτέλεσμα. Επισκέφθηκα νευρολόγο και στο ΙΚΑ Τούμπας και εκεί τίποτα. 

Κλείνω ραντεβού, μετά από τρείς μήνες παρακαλώ, στο οφθαλμολογικό του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, και αφού με εξέτασαν, με παρέπεμψαν στο νευρολογικό του ίδιου νοσοκομείου στο οποίο έκανα και δύο φορές εισαγωγή και αφού υποβλήθηκα σε διάφορες εξετάσεις μου είπαν ότι δεν ξέρουν τι προκαλεί την διπλωπία μου. 

Μου σύστησαν δε να μην δουλεύω διότι είναι επικίνδυνο, και μου έδωσαν τρίμηνη άδεια ούτως ώστε να πληρωθώ από τον ΟΑΕΕ τους μήνες αυτούς. 

Κατέθεσα τα χαρτιά μου στον ΟΑΕΕ πριν ένα μήνα και ακόμα περιμένω απάντηση. Από το νευρολογικό μου είπαν να ξανά πάω στο οφθαλμολογικό για πιο λεπτομερή εξέταση. Αναρωτιέμαι δεν θα έπρεπε να έχουν μια συνεργασία οι κλινικές ενος νοσοκομείου; 

 Παίρνω τηλέφωνο στην οφθαλμολογικη για να συνεχίσουν τις εξετάσεις μου και μου λένε το απίστευτο, πρέπει να κλείσω ραντεβού από την αρχή στο τηλεφωνικό κέντρο. Παίρνω τηλέφωνο στο κέντρο και μου λένε , πάρε τον Σεπτέμβριο να κλείσεις ραντεβού για Οκτώβριο, Νοέμβριο. Μα τους λέω είμαι σε διερεύνηση της πάθησης μου από το νοσοκομείο ,δεν θέλω νέο ραντεβού. Να πάτε σε άλλο νοσοκομείο μου απαντάνε, δεν έχουμε χρόνο εδώ γιατί έχουν άδειες οι γιατροί. Έκπληκτος αποφασίζω να ενημερώσω - διαμαρτυρηθώ στον πρόεδρο του νοσοκομείου για την όλη ταλαιπωρία μου. Επικοινώνησα με το γραφείο του και είμαι σε αναμονή, εδώ και δέκα ημέρες.

Έχει σχεδόν περάσει ένας χρόνος που με ταλαιπωρεί το σύστημα υγείας, χωρίς να μπορώ να δουλέψω κανονικά αφού μετά από λίγες ώρες εργασίας επιδεινώνεται η διπλωπία μου και δεν μπορώ να οδηγήσω. Και αυτές τις ώρες που εργάζομαι αναγκαστικά για να ανταποκριθω στις υποχρεώσεις μου, είναι επικίνδυνο να εμπλακώ σε ατύχημα που να αποβεί μοιραίο για μένα και τους πεζούς τους οποίους βλέπω διπλούς μέσα στο δρόμο, όπως και τα τροχοφόρα.

Σήμερα είμαι σε αδιέξοδο οικονομικό και ψυχολογικό διότι έχω ένα χρόνο που δεν βλέπω καλά, πράγμα που με φοβίζει για την υγεία μου και παραλληλα δεν μπορώ να εργαστώ.

Σημειώστε ότι είμαι τακτοποιημένος οικονομικά μέχρι τον τρέχοντα μήνα στον ΟΑΕΕ, πληρωμένα όλα τα ΦΠΑ, πληρωμένος ο φόρος εισοδήματος για το 2017. Αυτο με κάνει να αισθάνομαι άσχημα, διότι δεν βλέπω ανταμοιβή από το κράτος. Απ ότι φαίνεται το κράτος είναι απρόσωπο και κυνηγά μόνο αυτούς που χρωστάνε, ενώ θα έπρεπε να ανταμείβει και να βοηθά τους συνεπείς πολίτες. Κράτος δεν είναι όλοι αυτοί που εμπλέκονται στην ταλαιπωρία μου;

Για όλα όσα αναφέρω έχω πλήρη στοιχεία για ημερομηνίες και ονόματα υπευθύνων που ήρθα σε επαφή. Δεν τα αναφέρω για οικονομία χώρου αλλά μπορώ να τα προσκομίσω σε όποιον ενδιαφέρεται. Διότι δεν μπορεί να ταλαιπωρεί το κράτος ένα φορολογούμενο γιά ένα χρόνο χωρίς να υπάρχουν υπεύθυνοι για αυτό.

Δεν ξέρω αν μπορώ να συνεχίσω να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου προς όλες τις υπηρεσίες και σας καθιστώ υπεύθυνους για αυτό με την παρούσα επιστολή, καθώς και για την εμπλοκή μου σε τυχον ατύχημα. 

Ελπίζω να ευαισθητοποιήσει η επιστολή μου κάποιους και να ενδιαφερθούν για το πρόβλημα μου. Φυσικά εννοείται ότι δεν έπρεπε να γίνει τίποτα απ όλα αυτά, έπρεπε να λειτουργήσει το σύστημα υγείας, έτσι απλά.

Ευχαριστώ.

Αναγνώστης

Βλέπεις αδικίες γύρω σου; ΤΡΟΜΑΞΕ τους... Στείλε την καταγγελία και τις φωτογραφίες σου στο tromaktiko! Υπάρχει τρόπος να ακουστείς...


Όπου και αν βρίσκεσαι, ότι ώρα και αν είναι, και είδες κάτι στραβό, περίεργο, ένα ατύχημα ή κάτι έκτακτο, άνοιξε τη κάμερα του κινητού σου, πάρε πληροφορίες για το συμβάν και στείλε μας το υλικό (φωτογραφίες ή βίντεο) στο: tromaktikos@gmail.com ή μέσω viber, στο 6946 414328Γίνε και εσύ ένας ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ αναγνώστης...

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!