tromaktiko: "Έφτασα σχεδόν 90 κιλά κι ένιωθα η ωραιότερη γκόμενα στη Γη"

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

"Έφτασα σχεδόν 90 κιλά κι ένιωθα η ωραιότερη γκόμενα στη Γη"



«Για μένα δεν υπάρχει τίποτα πιο...
ελκυστικό σε έναν άντρα ή μια γυναίκα από το να γουστάρουν τον εαυτό τους».

Για την μεγάλη αλλαγή στην εικόνα της απάντησε η Μαριέττα Φαφούτη, σε συνέντευξη που έδωσε στο Down Town και τον Τάσο Μπιμπισίδη.


Φαίνεται ότι έχεις αλλάξει την εικόνα σου. Έχεις χάσει αρκετά κιλά.

Ναι, αλλά όχι επειδή τραγουδάω pop. Έχουν υπάρξει φάσεις που ήθελα να νιώθω πιο ανάλαφρη. Σε κάποια φάση, έφτασα σχεδόν 90 κιλά και ένιωθα η ωραιότερη γκόμενα που υπάρχει στη Γη. Για μένα δεν υπάρχει τίποτα πιο ελκυστικό σε έναν άντρα ή μια γυναίκα από το να γουστάρουν τον εαυτό τους. Επίσης έχουμε φτάσει στο 2017. Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι τα κανονικά κιλά μιας γυναίκας μπορεί άνετα να είναι τα 75 από τη στιγμή που είναι υγιής.

Τώρα σε τι φάση είσαι; Ελεύθερη και ωραία;

Τι πρέπει να απαντήσω σε αυτό; Ότι είμαι καλά, και να συνεχίσω με το «είμαι ερωτευμένη με τη δουλειά μου» και με το «δεν μετανιώνω για τίποτα απ’ όσα έχω κάνει»; Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κανένα άγχος για να βρω γκόμενο. Δεν προσδιορίζομαι ως άνθρωπος με βάση το εάν έχω σχέση ή όχι.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!