tromaktiko: Σε οκτώ άξονες κινείται η νέα επικοινωνιακή στρατηγική της Περιφέρειας Ηπείρου, για τον τουρισμό

Τρίτη, 18 Ιουλίου 2017

Σε οκτώ άξονες κινείται η νέα επικοινωνιακή στρατηγική της Περιφέρειας Ηπείρου, για τον τουρισμό



Σε οκτώ άξονες θα κινηθεί η νέα επικοινωνιακή στρατηγική της Περιφέρειας Ηπείρου για τον τουρισμό των επόμενων τεσσάρων χρόνων. Οι άξονες έχουν προκύψει από τη μακρόχρονη...
συνεργασία που υπήρξε με τοπικούς φορείς, παράγοντες του τουρισμού ως επίσης και τις εμπειρίες που έχουν αποκομιστεί από την υλοποίηση του προηγούμενου προγράμματος και τις συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις. Έμφαση δίνεται και στην ανάδειξη των αγροδιατροφικών προϊόντων της τοπικής παραγωγής.Η σχετική πράξη εντάχθηκε με απόφαση που υπέγραψε ο Περιφερειάρχης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Ήπειρος 2014-2020" με προϋπολογισμό 1.499.860,60 ευρώ και σύντομα αναμένεται η διενέργεια του Δημόσιου Διεθνούς Διαγωνισμού για την ανάδειξη του αναδόχου.Η γενικότερη στόχευση αφορά (μεταξύ άλλων) την αναβάθμιση της ποιότητας της τουριστικής δραστηριότητας και τον εκσυγχρονισμό των προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών. Επιδιωκόμενο αποτέλεσμα είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των τουριστικών πόρων και η διάχυση της τουριστικής κατανάλωσης.

Συγκεκριμένα οι άξονες είναι οι εξής:

1. Ολοκληρωμένη προβολή – προώθηση της Ηπείρου ως ενιαίου τουριστικού προορισμού

2. Προβολή δραστηριοτήτων και τουριστικών πόρων για τις 4 εποχές – 12 μήνες τον χρόνο

3. Διατήρηση των υφιστάμενων τουριστικών αγορών και υποστήριξη της προσέγγισης των αναπτυσσόμενων αγορών

4. Ανάδειξη των δραστηριοτήτων των ειδικών – εναλλακτικών μορφών τουρισμού σε συνδυασμό με τις επί μέρους περιοχές της Περιφέρειας όπου αυτές αναπτύσσονται

5. Αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων προσβασιμότητας επισκεπτών στην Περιφέρεια Ηπείρου, αεροπορικής, ακτοπλοϊκής, οδικής

6. Αξιοποίηση του χαρακτηριστικού δικτύου των πέντε αρχαίων θεάτρων ως πόλων έλξης – κεντρικών σημείων – διαδρομών τουριστικής περιήγησης και γνωριμίας της Περιφέρειας

7. Ανάδειξη των αγροδιατροφικών προϊόντων της τοπικής παραγωγής ως αναπόσπαστων στοιχείων του τουριστικού προϊόντος

8. Αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων για την ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας και την διατήρηση θετικής τουριστικής εικόνας σε υφιστάμενους και δυνητικούς επισκέπτες.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!