tromaktiko: Ξέσπασε η Μαρί Κυριακού: «Γι’ αυτό δεν έκανα παιδί με τον Μίνωα…»

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Ξέσπασε η Μαρί Κυριακού: «Γι’ αυτό δεν έκανα παιδί με τον Μίνωα…»



Γιατί δεν έκανε παιδί με τον Μίνωα Κυριακού η Μαρί Κυριακού;

Η Μαρί Κυριακού παραχώρησε στο παρελθόν μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, όπου μεταξύ άλλων μίλησε για τον λόγο για τον οποίο δεν έκανε παιδί με τον Μίνωα Κυριακού, καθώς δεν ήταν στις προτεραιότητές της.

Η Μαρί Κυριακού σπάνια δίνει συνεντεύξεις και κρατά χαμηλό προφίλ μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ωστόσο μίλησε στο Πρώτο Θέμα για τις προτεραιότητες που έχει βάλει στην ζωή της.

Η ίδια είπε χαρακτηριστικά: «Δεν έχω δουλέψει καθόλου με τον εαυτό μου. Πρωτίστως λειτουργώ με το ένστικτό μου. Αυτά τα μαθήματα δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Όσο ζω μαθαίνω».

Η Μαρί Κυριακού όσο διατηρούσε χρόνια τον γάμο με τον Μίνωα Κυριακού, δεν απέκτησαν παιδιά.

Η ίδια σχετικά με το θέμα της μητρότητας δήλωσε: «Η ευτυχία ενός ζευγαριού αφορά τη συμπεριφορά και την αγάπη ανάμεσα στους δύο. Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ ένα παιδί που θα έφερνα στον κόσμο για να ολοκληρώσει τη σχέση μου ή για να κρατήσει τον γάμο μου.

Το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν απέκτησα παιδί ήταν γιατί, πολύ απλά, εγώ δεν το επεδίωξα, δεν ήταν στις προτεραιότητές μου».

Αποκαλύψεις για τρίγωνο Μενεγάκη-Ματέο-Λάτσιο: «Πρώτα ερωτεύτηκε τον φίλο του και…»

Ποιες οι καυτές αποκαλύψεις για Μενεγάκη-Ματέο-Λάτσιο;

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!