tromaktiko: Τρως σωστά τα σνακ; Έτσι θα κάνεις τσιμπολόγημα για να χάσεις βάρος με υπογραφή διαιτολόγου

Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017

Τρως σωστά τα σνακ; Έτσι θα κάνεις τσιμπολόγημα για να χάσεις βάρος με υπογραφή διαιτολόγου



Από τον Γιάννη Χρύσου, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής.
Θα έχεις σίγουρα ακούσει ότι τα πολλά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας συμβάλλουν στην απώλεια βάρους...
Βασικός στόχος είναι ουσιαστικά η αποφυγή της πολύωρης «νηστείας», η οποία συνήθως ακολουθείται από έντονη πείνα και ανάγκη για κατανάλωση ενός πιο γευστικού αλλά και μεγαλύτερου γεύματος.

Δυστυχώς κάποιες φορές από τη θεωρία στην πράξη υπάρχει διαφορά και αυτό αποδεικνύεται από μελέτες που δημοσιεύθηκαν σε επιστημονικά περιοδικά, οι οποίες καταλήγουν ότι δεν είναι ξεκάθαρος ο ρόλος των μικρογευμάτων στην απώλεια βάρους.

Βασικός υπαίτιος για τα αποτελέσματα αυτά ήταν ο ανθρώπινος παράγοντας, αφού συχνά, κάνοντας περισσότερα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας αρκετοί κατέληξαν να τρώνε 4 και 5 κανονικά γεύματα. Όπως είναι φυσικό, δεν μπόρεσαν με αυτόν τον τρόπο να επιτύχουν απώλεια βάρους!

Πώς θα τρως σωστά σνακ




Αρχικά, θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι χρειαζόμαστε περισσότερα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, όχι μόνο για να νιώθουμε πληρότητα, αλλά και για να ενισχύουμε τον μεταβολισμό μας, προσφέροντας και την απαραίτητη ενέργεια στον οργανισμό.

Εκτός λοιπόν των κυρίως γευμάτων, που μπορούν να κυμαίνονται από 500-700 θερμίδες, θα πρέπει να υπάρχουν και ενδιάμεσα γεύματα, τα οποία θα πρέπει να είναι περιορισμένα. Όταν μάλιστα αυτά εναλλάσσονται, έχει φανεί ότι συμβάλλουν σε πολύ μεγάλο ποσοστό στη θρέψη του οργανισμού και την καλύτερη μεταβολική λειτουργία.

Επιπρόσθετα της σωστής ποσότητας, το μυστικό κρύβεται και στη σωστή επιλογή τροφίμων τα οποία θα μας προσφέρουν όλα τα παραπάνω οφέλη, πληρότητα και ενέργεια χωρίς να χάνετε ο στόχος της απώλειας βάρους.

Ιδανικές επιλογές μικρογευμάτων που προσφέρουν ενέργεια, γευστική ικανοποίηση αλλά και θρέψη είναι:

το γιαούρτι με φρούτο,

οι φρυγανιές με ταχίνι,

το ψωμί με τυρί περιορισμένων λιπαρών,

η μερίδα χαλβά από ταχίνι (40 γρ) ή

τα φρούτα συνδυασμένα με τυρί.

Οι παραπάνω επιλογές είναι σνακ περιορισμένων θερμίδων (περίπου 200 kcal), πλούσιες σε ασβέστιο, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες αλλά και πρωτεΐνες για την αναδόμηση του μυϊκού ιστού. Συγκεκριμένα το ταχίνι και ο χαλβάς είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα ενώ έχουν παράλληλα και ξεχωριστά απολαυστική γεύση.

Πες ναι λοιπόν στο ΣΩΣΤΟ τσιμπολόγημα, ώστε να μπορούμε να καλύψουμε τα κενά μεταξύ των κυρίως γευμάτων με τον καλύτερο τρόπο και να πετύχουμε ταυτόχρονα βέλτιστα αποτελέσματα.
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!