tromaktiko: Χαμός με τα κορίτσια του Βασάλου! Τον «κράζει» και η δεύτερη - Δε φαντάζεστε τι είπε...

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Χαμός με τα κορίτσια του Βασάλου! Τον «κράζει» και η δεύτερη - Δε φαντάζεστε τι είπε...



Κόλαση με τον Κωνσταντίνο Βασάλο και τα κορίτσια του...
Η δήλωσή του μετά την αποχώρηση από το Survivor ότι μπήκε στο παιχνίδι ελεύθερος και ελεύθερος παραμένει, άναψε φωτιές.

Πρώτα ξέσπασε η Βασιλική Αγιαννοπούλου… Και τώρα έρχεται το χτύπημα από τη Μαρί Ρόουζ. Ο Κωνσταντίνος Βασάλος, σύμφωνα με τις δηλώσεις της, είχε ζητήσει να τον περιμένει μέχρι να βγει από το Survivor.

«Ήμουν η φίλη του Κωνσταντίνου, αυτή που τον περίμενε -γιατί αυτός μου το ζήτησε. Ο Κωνσταντίνος μίλησε σαν μη γνωρίζει ούτε εμένα ούτε την πρώην. Η Βασιλική ήταν πρώην του Κωνσταντίνου. Ήξερα ότι είχαν χωρίσει πριν φύγει για το Survivor. Τον γνώρισα τον Νοέμβρη στην Αθήνα, μετά προέκυψε απρόοπτα πιο στενή επαφή και λίγο πριν φύγει μου ζήτησε να τον περιμένω. Άρα αυτή που θα τον περίμενε θα ήμουν εγώ και όχι η Βασιλική. Το ότι λέει ότι δεν έχει δώσει δικαίωμα είναι λάθος του. Έχει δώσει παραπάνω από κάθε δικαίωμα, ειδικά σε μένα. Τον περίμενα πέντε μήνες. Έχω στείλει γράμμα, μήνυμα, βίντεο. Αυτά τα έχει δει ο κόσμος. Δεν μπορεί να βγαίνει ο Κωνσταντίνος και να λέει σχεδόν δεν με ξέρει. Το βρίσκω απάνθρωπο. Θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλά στημένο κόλπο για να ξεκινήσει μία σχέση με μια κοπέλα από την Κύπρο και να το εκμεταλλευτεί αυτό για να παίρνει ψήφους από την Κύπρο. Δεν χρειάζομαι εγώ τέτοιου είδους δημοσιότητα γιατί εκτέθηκα πάρα πολύ και στην οικογένειά μου και στον κόσμο της Κύπρου».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!