tromaktiko: Επεισόδια για τη φυλάκιση της Ηριάννας – Συγκλονίζουν τα λόγια της

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Επεισόδια για τη φυλάκιση της Ηριάννας – Συγκλονίζουν τα λόγια της



Σε πεδίο μάχης μετατράπηκε η περιοχή γύρω από τον Άρειο Πάγο...
στο άκουσμα της απόφασης του Εφετείου για μη αποφυλάκιση της 28χρονης Ηριάννας που κατηγορείται για συμμετοχή στους «Πυρήνες της Φωτιάς» και κατοχή και μεταφορά όπλων και πυρομαχικών.

Ομάδα νεαρών πέταξε πέτρες και μπουκάλια προς το Εφετείο ενώ έβαλαν φωτιά σε κάδους. «Ο Τσοχατζόπουλος είναι έξω, όλοι είναι έξω και βάζετε μέσα παιδιά» φώναζαν. Για λίγα λεπτά μάλιστα έκλεισε και η κάθοδος της λεωφόρου Αλεξάνδρας.

Μέσα στην αίθουσα, μόλις ανακοινώθηκε η απόφαση ότι η Ηριάννα παραμένει στη φυλακή, συγγενείς και φίλοι ξέσπασαν σε κλάματα, ενώ ορισμένοι πέταξαν μπουκάλια με νερό προς την έδρα.

Διαβάστε επίσης: Παραμένει στη φυλακή η Ηριάννα – Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής εκτέλεσης ποινής

Νωρίτερα, ο εισαγγελέας της έδρας είχε προτείνει να παραμείνει στη φυλακή η 28χρονη Ηριάννα, η οποία καταδικάστηκε στις αρχές Ιουνίου σε κάθειρξη 13 ετών για συμμετοχή στην οργάνωση "Συνομωσία Πυρήνων της Φωτιάς". Όπως υποστήριξε, «εάν αφεθεί ελεύθερη είναι ύποπτη να τελέσει νέα αδικήματα».

Συγκλόνισε η Ηριάννα στην απολογία της

Νωρίτερα η 29χρονη ζήτησε από το δικαστήριο την αποφυλάκιση της επισημαίνοντας:

«Η μισή μου ζωή είναι η ακαδημαϊκή μου καριέρα και η άλλη μισή η εργασία μου. Διδάσκω στο διδασκαλείο και στους πρόσφυγες. Εργάζομαι για το e-learning, ενώ είμαι εκπαιδεύτρια σε ξένους φοιτητές για εξ αποστάσεως εκμάθηση ελληνικών. Ήμουν έτοιμη να συνεχίσω να κατακτώ πράγματα, ώσπου όλα κόπηκαν. Λίγο πριν από την καταδίκη μου ήμουν έτοιμη να καταθέσω ένα πρόγραμμα για παιδιά. Ένα όνειρο που είχα από 19 χρόνων. Την 1η Ιουνίου μου στερήθηκε η ακαδημαϊκή μου διαδρομή, η εργασία μου, οι φίλοι μου, η οικογένεια. Η απουσία μου από αυτήν την τάξη είναι σαν να μου στερούν 6 χρόνια μεταπτυχιακά. Είχα βεβαιότητα για την αθώωση μου, ήξερα ποια είναι η αλήθεια και ξαφνικά όλα χάθηκαν. Αισθάνθηκα προσβεβλημένη», είπε συγκινημένη η 28χρονη.

Στο πλευρό της ήταν από το νωρίς στο δικαστήριο, δεκάδες φίλοι και αλληλέγγυοι για να της συμπαρασταθούν.

Μαζί της και οι καθηγήτριές της στο Πανεπιστήμιο, Μαρια Ιακωβου και Αμαλία Μοζερ, οι οποίες εκθείασαν όχι μόνο τις δυνατότητές της, αλλά το ήθος και το χαρακτήρα της.

«Τελείωσε με 9,85 με άριστα το 10. Εργάζεται μαζί μας 2,5 χρόνια. Παιδί με εξαιρετικό ήθος και χαρακτήρα. Είναι εξειδικευμένη επιστήμονας και προσφέρει έργο. Η κοσμήτορας είναι συγκλονισμένη με ό,τι συνέβη στην Ηριαννα. Η παρουσία της στο σχολείο του Πανεπιστημίου, όπου οι ξένοι μαθαίνουν ως δεύτερη γλώσσα τα ελληνικά είναι επιβεβλημένη. Μάλιστα, αμοίβεται πια, αφού το Πανεπιστήμιο προσφέρει υποτροφία εργασίας στους αριστούχους» είπε η κ. Ιακωβου. Στο ίδιο μήκος κύματος και η καθηγήτρια κ. Αμαλία Μοζερ, η οποία υποστήριξε ότι εάν δεν συνεχίσει η 28χρονη ό,τι έχει ξεκινήσει και παραμείνει στη φυλακή, θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για το επαγγελματικό της μέλλον.

«Κάνει αυτό που αγαπάει παρά τις δυσκολίες. Ο δρόμος της κόπηκε. Ευχή μου είναι να μπορέσει να συνεχίσει ό,τι άρχισε» είπε η μητέρα της, ενώ οι καθηγήτριες της δάκρυσαν.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!