tromaktiko: Πώς ξεκίνησε η φρενίτιδα με τα ροζ φλαμίνγκο στις παραλίες

Κυριακή, 9 Ιουλίου 2017

Πώς ξεκίνησε η φρενίτιδα με τα ροζ φλαμίνγκο στις παραλίες



Τα ροζ φλαμίνγκο έχουν κατακλύσει τις παραλίες και έχουν...
σκορπίσει παγκόσμια φρενίτιδα και συνοδεύουν τις εξορμήσεις λουόμενων όλων των ηλικιών.

Η δημοτικότητα των φλαμίνγκο οφείλεται στο καλοκαίρι του 2015, όταν μια εταιρεία με πισίνες έκανε δώρο φουσκωτούς κύκνους στους νέους ιδιοκτήτες. Μετά από αυτή την πράξη, η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Ωστόσο, η γνωστή τραγουδίστρια, Τέιλορ Σουίφτ ήταν αυτή που έκανε τους κύκνους να... απογειωθούν!

Η τραγουδίστρια απλά ανήρτησε μία φωτογραφία της, πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram!

Από τότε, δεκάδες εταιρείες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια... πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κ.λπ. Παράλληλα, η τρέλα των φλαμίνγκο επεκτάθηκε και αλλού, όπως στα ρούχα, τα αξεσουάρ, τα αξεσουάρ σπιτιού. Η αυστραλιανή εταιρεία, «Sunnylife», είναι και ο λόγος που οι μισές πισίνες στην Ελλάδα έχουν και ένα φουσκωτό φλαμίνγκο να επιπλέει.

Η Sunnylife κατάφερε γρήγορα να γίνει γνωστή σε όλο τον πλανήτη, αρχίζοντας να ξεπουλάει τα φουσκωτά της, παρά την τσουχτερή τιμή τους (80 ευρώ το ένα φουσκωτό). Σε αυτό βέβαια βοήθησε και το γεγονός ότι καλλίγραμμα κορίτσια, φωτογραφίζονται πάνω στα φλαμίνγκο, ανεβάζοντας τις πωλήσεις με ραγδαίο τρόπο.

Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Αλεσσάντρο Μισέλ, είχε αφιερώσει την φθινοπωρινή καμπάνια του 2016 στο συγκεκριμένο pattern, βάζοντας τα φλαμίνγκο σε ρούχα και αξεσουάρ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!