tromaktiko: Μετακομίζουν με… άδεια τσέπη Μενεγάκη-Παντζόπουλος: Βαρέθηκαν τα Μελίσσια και πάνε…

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Μετακομίζουν με… άδεια τσέπη Μενεγάκη-Παντζόπουλος: Βαρέθηκαν τα Μελίσσια και πάνε…



Πού μετακομίζουν Μενεγάκη-Παντζόπουλος;

Η Ελένη Μενεγάκη εδώ και αρκετά χρόνια ζει με την οικογένειά της στα βόρεια προάστια της Αττικής και συγκεκριμένα στα Μελίσσια.

Η ξανθιά παρουσιάστρια έχει επιλέξει να βρίσκεται κοντά στη δουλειά της, παρά τις συχνές σκέψεις της να μετακομίσει στην άλλη άκρη της Αθήνας και προς τη μεριά της παραλιακής.

Συζητώντας με τους συνεργάτες της για τα παράλια της Αττικής, η Ελένη Μενεγάκη αναφέρθηκε στις σκέψεις που έκανε πρόσφατα να μετακομίσει μαζί με την οικογένειά της.

«Λέω καμία φορά, «Μωρέ δεν ξαναφεύγουμε να πάμε κάτω;» Αλλά έχω από πίσω έχω άλλους τέσσερις. Ο ένας λέει, «Έχω την παρέα μου, ο άλλος λέει «Έχω το σχολείο», ο άλλος λέει,

«Αααα… δεν μας ξεβολεύεις από εδώ με τίποτα, εδώ πέρα θα μείνουμε». Και κάθομαι εγώ μαγκούφα και λέω «Εμείς άραγε οι δυο, πότε λες να κατέβουμε παραλία που μας αρέσει» είπε η Ελένη Μενεγάκη αναφερόμενη στον Μάκη Παντζόπουλο και τα παιδιά της.

Αν είναι δυνατόν! Δείτε τι μισθό παίρνει η νταντά της Μενεγάκη

Είναι μια κυρία από...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!