tromaktiko: Αναγνώστης απαντά στην υπάλληλο των ΕΛΤΑ που τοποθετήθηκε σε σχετική Καταγγελία του tromaktiko - "Μάλλον εσύ ζεις σε παράλληλο σύμπαν!"

Παρασκευή, 14 Ιουλίου 2017

Αναγνώστης απαντά στην υπάλληλο των ΕΛΤΑ που τοποθετήθηκε σε σχετική Καταγγελία του tromaktiko - "Μάλλον εσύ ζεις σε παράλληλο σύμπαν!"



Αγαπητό tromaktiko,
έτυχε και εγώ να δω το άρθρο της κ.υπαλλήλου των ΕΛΤΑ...


Δεν μπορώ να μην εκφράσω την αγανάκτηση μου ...

Ειλικρινά λυπάμαι με τον τρόπο σκέψεως που εκφέρει,  προσπαθεί να περάσει το μήνυμα ότι η κατάσταση που επικρατεί είναι κάτι το φυσιολογικό για τα ελληνικά δεδομένα.(Γιατί πρέπει να είναι; ) Είναι ειλικρινά απίστευτο...

Λες και εγώ ή ο Χ,Ψ καταναλωτής φταίμε για τις απολύσεις στο προσωπικό των ελτα ,επιπλέον μπορεί εσείς όπως λέτε να αγωνιατε για το μέλλον σας στην εταιρία όμως δεν μπορείτε να ξέρετε τι τραβάει ο καθείς από εμάς.

Όταν λέμε ΕΛΤΑ δεν απευθυνόμαστε σε ένα απρόσωπο αοριστο στοιχείο αλλά σε έναν οργανισμό με διοίκηση και προσωπικό, εφόσον όπως λέτε είστε και σεις αγανακτισμένοι διαμαρτυρηθείτε εκεί που πρέπει και μην ξέσπατε στους καταναλωτές. Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν αγορές και χρειάζονται τα προϊόντα τους σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και το υπολογίζουν αυτό πριν κάνουν την αγορά τους, δεν μπορεί να περιμένουν εβδομάδες ολόκληρες εξαιτίας των ΕΛΤΑ.

Αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ας προβεί στις απαραίτητες ενέργειες  (Δεν θα υποδείξω εγώ ποίες θα είναι αυτές) ειδάλλως ας αναλάβει κάποιος άλλος.
Εδώ θέλω να παραθέσω και ένα εύστοχο σχόλιο που είδα ως μια ολοκληρωμένη απαντηση συμφωνώντας  απόλυτα.

"Το ότι καταβάλετε υπεράνθρωπες προσπάθειες για να λειτουργήσει η υπηρεσία, αναιρεί το γεγονός ότι οι συνθήκες είναι τριτοκοσμικές; Άφησε εμένα να απαντήσω για να μη σε κουράσω! ΟΧΙ φυσικά... Τότε ποιό το θέμα της αντιπαράθεσης αυτή τη στιγμή; Και στην τελική ο αποδέκτης των υπηρεσιών σας, δηλαδή ο καταναλωτής τί να κάνει; Να κλείσει την εθνική όδο μέχρι να παραλάβει το δέμα που έχει προπληρώσει; Αν σου έκοβαν το ρεύμα λόγο έλλειψης υπαλλήλων της ΔΕΗ, ενώ πλήρωνες κανονικά το λογαριασμό σου δεν θα παραπονιόσουν εσύ; Και για να μη θεωρήσεις το παράδειγμα "τραβηγμένο" να σου το θέσω πιο απλά και καθημερινά. Εδώ μια τυρόπιτα πάμε να φάμε (και βάζω και το εαυτό μου μέσα) και εάν η μία υπάλληλος που "φέρνει βόλτα" το μαγαζί καθυστερήσει επειδή είναι μόνη, παραμιλάμε επειδή βιαζόμαστε να πάμε στη δουλειά!

Μάλλον εσύ ζεις σε παράλληλο σύμπαν! Καμιά υπηρεσία δεν είναι απρόσωπη και ανώνυμη. Το πρόσωπο της είναι ο κάθε υπάλληλος και διοικητικό στέλεχος που εργάζεται σε αυτήν και οι ευθύνες καταμερίζονται πυραμιδωτά... Όπως όταν θίγονται τα συμφέροντα σου παραπονιέσαι, να περιμένεις ανάλογη αντίδραση και από τους άλλους...

Θα μπορούσες να απαντήσεις τουλάχιστον πιο ευγενικά γιατί από τα λεγόμενα σου αναγνωρίζεις το πρόβλημα, οπότε εάν πρέπει να ρίξεις τα βέλη σου κάπου, πρόσεξε τουλάχιστον να φύγουν προς τη σωστή κατεύθυνση! Δεν σου φταίει σε τίποτα ο καταναλωτής... Αντί να απολογηθείς, να δεχτείς τις ευθύνες στο βαθμό που σου αναλογούν και να θέσεις το θέμα στη σωστή του βάση, επιτίθεσαι κιόλας!

Αν όλοι οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ έχουν τα δικά σου μυαλά, τότε ο ανταγωνισμός στον οποίο αναφέρεσαι μάλλον θα κάνει περίπατο...

Εγώ δεν κατηγορησα για αμέλεια τους υπαλλήλους αλλά για το ότι δεν λένε την αλήθεια σχετικά με την άφιξη των δεμάτων...

Καληνύχτα! "

Ελπίζω να μην συνεχιστεί αυτό ως παιχνίδι πινγκ πονγκ και ο καθείς να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν.

Αναγνώστης

Υπάλληλος ΕΛΤΑ, απαντά σε Καταγγελία Αναγνώστη για τα ΕΛΤΑ - "Ο κύριος ζει μάλλον σε παράλληλο σύμπαν..."

Αγαπητο tromaktiko...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!