tromaktiko: 5 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν τον ύπνο για να ξυπνάς χωρίς φούσκωμα

Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017

5 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν τον ύπνο για να ξυπνάς χωρίς φούσκωμα



Φούσκωμα, αυτό το σπάσιμο νεύρων. Δεν είναι απαραίτητο να έχεις φάει μία κατσαρόλα μακαρόνια για να το βιώσεις, γίνεται και με...
λιγότερη ποσότητα φαγητού. Τρόποι να το αποφύγεις υπάρχουν, διάβασέ τους, κάνε τους δικούς σου και κράτα την πιο βασική συμβουλή: Ό,τι κι αν φας το βράδυ, από γιαούρτι άπαχο μέχρι γουρουνόπουλο  πρωτεΐνη με σαλάτα, κάν' το τουλάχιστον μιάμιση ώρα πριν πέσεις στο κρεβάτι. Κανόνας απαράβατος. Από 'κει και πέρα:

Περιόρισε το αλάτι
Τέλειο το σούσι, φανταστικό, πίνουμε νερό στ' όνομά του. Κυριολεκτικά. Γιατί τα μάκι με τα ρυζάκια είναι συνήθως λουσμένα στο αλάτι, γι' αυτό και η νύχτα σε βρίσκει κάθε τρεις και λίγο να σηκώνεσαι να πίνεις νερό με λύσσα. Αλλά το σούσι είναι ένα παράδειγμα κλασικό. Υπάρχουν κι άλλες τροφές που έχουν αλάτι και προκαλούν κατάκράτηση, ειδικά αν τις φας πριν τον ύπνο, όπως το ποπ κορν και οι "πλήρεις" ξηροί καρποί Απόφυγε την αλατιέρα τις βραδινές ώρες.

Ασκήσου
Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να φουσκώνει τα μπράτσα σου- με την καλή έννοια- αλλά όχι και την κοιλιά σου, η οποία υποχωρεί μπροστά σε έναν καλό γύρο αεροβικής άσκησης. Οι άνθρωποι που ασκούνται κοιμούνται καλύτερα λένε οι έρευνες, και ξυπνούν με επίπεδη κοιλιά, συμπληρώνω εγώ. Μην βαριέσαι, ανέβα στον διάδρομο, έχεις ένα πολύ καλό κίνητρο.

Πίνε νερό
Μπορείς να πιεις 2-3 ποτήρια νερό πριν πας για ύπνο; Ναι, θα ξυπνήσεις σίγουρα για να πας τουαλέτα εκεί κάπου στο χάραμα- μην κοιτάξεις το ξυπνητήρι, υπάρχει λόγος- αλλά το νερό προκαλεί το ιδανικό φούσκωμα, αυτό που ξεγελάει την πείνα και φεύγει μετά από μία επίσκεψη στην τουαλέτα.

Κοιμήσου στο απόλυτο σκοτάδι
Η μελατονίνη, η περίφημη ορμόνη του ύπνου, θέλει πλήρη σκοταδισμό για να πιάσει τις μέγιστες τιμές της. Έστω η παρουσία μιας υποψίας φωτός εμποδίζει την παραγωγή της. Αντίθετα, όταν κλείνεις τα πάντα- παντζούρια, λαμπάκια, κεράκια, οθόνες- για να κοιμηθείς, όχι μόνο κοιμάσαι πιο γρήγορα, αλλά καις και περισσότερο λίπος, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journa of Pineal Research σιγοντάρει την καύση του λίπους.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!