tromaktiko: Ζωή Λάσκαρη: "Μόλις πεθάνω το σαρκίο μου θα δωριστεί στην..."

Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Ζωή Λάσκαρη: "Μόλις πεθάνω το σαρκίο μου θα δωριστεί στην..."



Η Ζωή Λάσκαρη που άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία 73 ετών...
εκτός από μεγάλο ταλέντο στην υποκριτική είχε και αστείρευτο χιούμορ. Πριν τρία χρόνια, την ημέρα των γενεθλίων της, όταν έκλεινε τα 70, αποφάσισε να απαντήσει σε όσους σχολίαζαν αρνητικά τις πλαστικές επεμβάσεις που είχε κάνει. Έκανε λοιπόν το παρακάτω ποστ στην προσωπική της σελίδα στο Facebook.

«Άνευ σημασίας: σήμερα κλείνω τα εβδομήντα μου χρόνια. Ατύχημα που συνέβη σε πολλούς πριν από μένα και θα συμβεί και σε πολλούς μετά από μένα. Την ηλικία μου την γνωρίζει το άπαν σύμπαν ήδη από το 1959. Να σκεφτείς, ακόμα και αυτοί που γράφουν έντρομοι πως έγινα εβδομήντα, υπογραμμίζουν πως αυτή τη χρονιά, σε ηλικία 15 χρονών, κέρδισα στα καλλιστεία. Την ηλικία μου την γράφω όμως και εδώ στο facebook από το 2008.

Με ένα απλό κλικ είναι διαθέσιμη στον κάθε αργόσχολο δίχως να κοπιάζει με έρευνες και αρχαιολογικές ανασκαφές. Αν σε πιάνει θλίψη με τα γηρατειά μου (συγκρίνοντας τα με τη νεότητα μου), καταλαβαίνεις πως το πρόβλημα το έχεις εσύ και όχι εγώ, έτσι;

ΥΓ: Παρακαλώ τους συντάκτες των μπλόγκ να σταματήσουν το τζάμπα μέτρημα των πλαστικών μου επεμβάσεων. Τους καθησυχάζω τώρα αποκαλύπτοντας πως έχω και εγώ (όπως η Τζόαν -Ρίβερς εννοεί- ) συνάψει συμφωνία και μόλις πεθάνω το σαρκίο μου θα δωριστεί εξ ολοκλήρου στην Τάπεργουερ. Χρόνια μου καλά !!!!!!!!!!!»




Ζωή Λάσκαρη: Αυτή είναι η αιτία θανάτου της μεγάλης ηθοποιού...

Μία από τις διασημότερες σταρ του παλιού κινηματογράφου άφησε σήμερα...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!