tromaktiko: Η εξoμoλόγηση μιας νuμφoμανoύς: «Έχω κoιμηθεί με 300 άντρες. Οι παλάμες μου…»

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Η εξoμoλόγηση μιας νuμφoμανoύς: «Έχω κoιμηθεί με 300 άντρες. Οι παλάμες μου…»



Έχει μακριά, στιλπνά μαλλιά, συμπαθητικό πρόσωπο και σώμα...
Το κατά τα άλλα συνηθισμένο
κορίτσι από το Norfolk της Βρετανίας, θα μπορούσε να παραμείνει στην αφάνεια αν δεν παραδεχόταν ότι είναι μια νuμφoμανήs.

«To έχω κάνει με 300 άτομα και πρέπει να έχω τουλάχιστον 5 opγασμoύs την ημέρα».

Η 24χρονη Νέσα Τζέι, αναφέρει στη Sun, ότι είναι δύσκολο να διαχειριστεί τον εθισμo της και δηλώνει ότι άρχισε να επιδίδεται σε περιπτύξεις από τα 16 της χρόνια, ακόμα και με άγνωστους που γνώριζε σε σούπερ μάρκετ.

«Οι παλάμες μου ιδρώνουν, γίνομαι ευερέθιστη όταν δεν έχω τουλάχιστον πέντε opγασμoύs την ημέρα». Εντούτοις, αν και απολαμβάνει να το κάνει με πολλαπλούς συντρόφους ακόμα και με γυναίκες, η 24χρονη έχει και μόνιμο σύντροφο. Πάντως όπως εξoμoλoγείται, οι γυναίκες φίλες της έκοψαν κάθε φιλικό δεσμό μαζί της υπό το φόβο ότι θα τους ξεμυαλίσει τους συντρόφους τους.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!