tromaktiko: Συγκλονίζει η εξομολόγηση μιας Ελληνίδας ιερόδουλης: «Ο πατέρας μου ήρθε ως πελάτης και…»

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Συγκλονίζει η εξομολόγηση μιας Ελληνίδας ιερόδουλης: «Ο πατέρας μου ήρθε ως πελάτης και…»



Το όνομά μου είναι Κατερίνα και σήμερα είμαι 32 ετών, παντρεμένη και μητέρα ενός 3χρονου αγοριού...
Η ιστορία μου ξεκινάει πριν από πολλά χρόνια, το 2001 συγκεκριμένα όταν άφησα το χωριό μου και βρέθηκα στην Αθήνα για να σπουδάσω στη σχολή που είχα περάσει, στην Αγγλική Φιλολογία. Οι γονείς είχαν όνειρο να σπουδάσω και να γίνω καθηγήτρια Αγγλικών γι’ αυτό και δεν έφεραν καμία απολύτως αντίρρηση σε αυτή μου την απόφαση.

Μόλις βγήκαν τα αποτελέσματα και οι βάσεις των εξετάσεων ξεκίνησαμε με τους γονείς μου για την Αθήνα προκειμένου να βρούμε ένα σπίτι για να εγκατασταθώ και να περάσω μέσα σε αυτό τα φοιτητικά μου χρόνια.

Βρήκαμε ενα σπίτι μικρό αλλά πολύ ζεστό στο Παγκράτι, σχετικά κοντά στη σχολή μου, αγοράσαμε τα απαραίτητα και την μέρα που οι γονείς μου με άφησαν μόνη κι επεστρεψαν στο χωριό η χαρά μου για όσα θα ζούσα στην Αθήνα ήταν ασυγκράτητη!

Ξεκίνησε η σχολή οι μέρες και οι μήνες περνούσαν κι εγώ έκανα πραγματική φοιτητική ζωάραααα στην πρωτεύουσα. Όλα αυτά μέχρι τις διακοπές του Πάσχα που η επίσκεψη μου στο χωριό για να περάσω τις Άγιες μέρες με τους γονείς μου δεν μου βγήκε σε καλό. Τα οικονομικά προβλήματα στη δουλεία του μπαμπά μου είχαν πολλάπλασιαστεί από την τελευταία φορά που μου είχαν μιλήσει κι ενώ εκείνοι τόσο καιρό μου το έκρυβαν για να μην με στεναχωρήσουν πάνω στην εξεταστική εγώ βλέποντας κάθε μήνα τα χρήματα στον λογαριασμό μου δεν είχα καταλάβει πως το τέλος ήταν τόσο κοντά.

«Πρέπει να βρεις μια δουλειά Κατερίνα μου, είπε ο μπαμπάς μου μια μέρα πριν γυρίσω στην Αθήνα, πρέπει να βοηθήσεις εσύ τον εαυτό σου μη σου πω κι εμάς τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα» μου έλεγε και μετά βίας συγκρατούσε τα δάκρυά του. Μην ανησυχείς μπαμπά μου και μην μου στεναχωριέσαι είπα χωρίς να έχω βέβαια τίποτα στο μυαλό μου παρά μόνο μια σύγχυση για όσα είχα ακούσει.

Γύρισα στην Αθήνα και πήγα στην καφετέρια όπου σύχναζα για να ρωτήσω μήπως χρειάζονται μια κοπέλα για δουλειά. Ναι μου είπε το αφεντικό που μάλλον με γούσταρε κιόλας, θέλω μια κοπέλα για 3 μέρες την εβδομάδα. Έτσι κι έγινε, έπιασα δουλειά, πήγαινα στη σχολή, διάβαζα, και πέρασε ο πρώτος μήνας αλλά με 3 μεροκάματα δεν γινόταν δουλειά.

Ένα βράδυ κι ενώ δούλευα φορώντας μια φούστα κοντή κι ενα αποκαλυπτικό φανελάκι πλησιάζω έναν κύριο που καθόταν μόνος του σε ένα τραπέζι και ενώ περίμενα να μου πεί φέρε μου ένα ουισκυ εκείνος μου είπε: «Τι κάνεις εσύ μωρό μου εδώ και χαραμίζεσαι» Θα σε περιμένω όταν σχολάσεις να σου εξηγήσω πως βγαίνουν τα λεφτα…ηταν πολυ διακριτικός και αν και στην αρχή με τρόμαξε μετά ήταν πολύ καλός μαζί μου. Αν δεν το καταλάβατε ο Γιάννης γιατί αυτό ήταν το όνομά του ήταν προαγωγός και μου πρότεινε να γίνω πόρνη.

Άρχισα να κάνω το αρχαιότερο επάγγελμα χωρίς καμία αναστολή, μη σας πω μου άρεσε κιόλας, έβγαζα πολλά λεφτά ξαφνικά και αυτό με τρέλαινε, υπήρχαν βράδια που τα χρήματα μου ξεπερνούσαν το μισθό ενός ανθρώπου που δουλεύει σε μια εταιρεία... κάποιες φορές έστελνα και στους γονείς μου για να τους βοηθάω και να μην στεναχωριέται ο μπαμπάς μου περισσοτερο. Τα υπόλοιπα τα έκανα φορέματα, εσώρουχα, άλλαξα σπίτι, πήγα σε ένα πολύ πιο μεγάλο στον Άλιμο με θέα τη θάλασσα!

Νόμιζα πως είχα βρει το νόημα της ζωης και μου άρεσε πολύ αυτό που έκανα και είχα σκοπό να το κάνω για ένα χρόνο ακόμα και μετά να σταματήσω. Όμως ο Θεός γελάει όταν εμείς κάνουμε σχέδια!

Ο πατέρας μου είχε έρθει στην Αθήνα για μια τελευταία προσπάθεια να σώσει το μαγαζί του και είχε ένα σημαντικό ραντεβού με έναν τραπεζίτη για να συζητήσουν την πιθανότητα ενός νέου δανείου. Η μητέρα μου είχε μείνει στο χωριό. Το απόγευμα κι ενώ ήμουν ήδη σε ένα ραντεβού χτυπάει το τηλέφωνό μου και μου κλείνουν ένα ραντεβού σε παραλιακό ξενοδοχείο της Αττικής στις 9 το βράδυ. Πάω σπίτι και αρχίζω να ετοιμάζομαι, βάζω τα πιο αποκαλυπτικά μου εσώρουχα και από πάνω από πάνω ένα φορεματάκι μικροσκοπικό βάζω κι ένα ζευγάρι κόκκινες γόβες και μπαίνω σε ένα ταξί δίνοντας τη διεύθυνση του ξενοδοχείου στον ταξιτζή.

Σε 10 λεπτά είμαι κάτω από το ξενοδοχείο και προχωράω προς την είσοδο. Πηγαίνοντας στη ρεσεψιόν και λέγοντας το όνομα του πελάτη η γλυκιά κοπέλα με κοίταξε και μου είπε 402 στον 4ο όροφο δεσποινίς.

Μπήκα στο ασανσέρ και διόρθωσα το κραγιόν μου στον καθρέφτη για τελευταία φορά μέχρι η καμπίνα να σταματήσει και να ανοίξουν διάπλατα οι πόρτες.

Βρίσκω το νούμερο του δωματίου σταματάω απ’έξω και χτυπάω ήρεμα την πόρτα…Ανοιχτά είναι περάστε άκουσα μια μπάσα φωνή από το βάθος του δωματίου…σπρώχνω αργά την πόρτα, μπαίνω μέσα και αυτό που είδα δεν θα το ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου…ο πατέρας μου ξαπλωμενός στο κρεβάτι γυμνός, ο πατέρας μου ήταν ο πελάτης που είχα…Το μόνο που πρόλαβε να ψελλίσει ήταν το ονομά μου, Κατερίνα; Αισθάνθηκα για πρωτη φορά στη ζωή μου αηδιασμένη με αυτό που έκανα…το έβαλα στα πόδια, ξέσπασα σε κλάματα δεν ήξερα που να πάω τι να κάνω, όλα είχαν γκρεμιστεί, ντρεπόμουν για τα πάντα, όχι δεν ήμουν εγώ αυτή δεν ήμουν πόρνη, με είχαν γλυκάνει τα χρήματα, πως το έκανα εγώ αυτό;

Ο πατέρας μου όπως ήταν λογικό και επόμενο, δεν γλύτωσε το έμφραγμα και νοσηλεύτηκε σε κεντρικό νοσοκομείο της Αθήνας, όπου ευτυχώς διέφυγε τον κίνδυνο. Δεν το συζητήσαμε ποτέ αυτο που έγινε…δεν σταμάτησα αυτή τη δουλειά τότε, αλλά 2 χρόνια μετά που γνώρισα τον άντρα μου.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!