tromaktiko: Δεν θα πιστεύετε τι έγραψε μαθήτρια δημοτικού σε έκθεση της…

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Δεν θα πιστεύετε τι έγραψε μαθήτρια δημοτικού σε έκθεση της…



Η έκθεση της μαθήτριας που βαθμολογήθηκε με άριστα σαρώνει το διαδίκτυο. Μέσα σε δύο σελίδες περιγράφει εικόνες από την καθημερινότητά της...
”Ο παππούς μου λέει ότι κάποτε υπήρχε ένας καλό κύριος, ο Αντρέας που έδινε λεφτά σε όλο τον κόσμο και έτσι όλοι έτρωγαν μπριζόλες. Ενώ σήμερα είναι ένας κακός ΣΥΡΙΖΑ, που τρώει αυτός όλα τα λεφτά και έτσι δεν έχουμε για να τρώμε μπριζόλες”. Αυτά γράφει μεταξύ άλλων η μαθήτρια δημοτικού σχολείου της Θεσσαλονίκης, σε μια έκθεση που έγινε viral στο διαδίκτυο και βαθμολογήθηκε με άριστα 10.

Η μικρή Ηλιάνα που πηγαίνει στην Δ’ Δημοτικού, συνεχίζει λέγοντας πως καμιά φορά ”ρωτάω τη γιαγιά μου που πήγε το ΠΑΣΟΚ; Η γιαγιά μου κλαίει και μου λέει ότι μπήκε σκουπίδι στο μάτι της αλλά εγώ ξέρω ότι λέει ψέματα γιατί πάει και ανάβει το καντήλι μπροστά στην φωτογραφία του κυρίου Αντρέα”.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!