tromaktiko: H 38χρονη από τη Βουλγαρία που κατηγορείται με τον φίλο της για την δολοφονία του σύζυγου της δηλώνει: "Ο σύζυγος μου με ζήλευε πολύ...Είμαι..." [video]

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

H 38χρονη από τη Βουλγαρία που κατηγορείται με τον φίλο της για την δολοφονία του σύζυγου της δηλώνει: "Ο σύζυγος μου με ζήλευε πολύ...Είμαι..." [video]



Στην κάμερα της εκπομπής "Αλήθειες με τη Ζήνα¨" και στη δημοσιογράφο...
  Γιώτα Κηπουρού μίλησε σε μια αποκλειστική συνέντευξη η  χήρα του 62χονου καρδιολόγου στη Σητεία, η οποία κατηγοτρείται για την δολοφονία του με τοy αστυνομικό φίλο της.

 «Ο σύζυγός μου με ζήλευε πολύ και ήταν υπερπροστατευτικός με το παιδί...Ο Βούλγαρος με είχε απειλήσει ότι θα σκοτώσει τον άνδρα μου αν δε χώριζα. Είμαι αθώα», δήλωσε μεταξύ άλλων η 38χρονη γυναίκα από τη Βουλγαρία.

Δείτε το σχετικό video


Πηγή

Δευτέρα 19 Μαρτίου έρχεται το μεγαλύτερο ΜΠΑΜ στην ιστορία του ελληνικού τύπου

Η πρώτη ταμπλόιντ εφημερίδα σε πραγματικά μεγάλο μέγεθος είναι γεγονός. Η πρώτη πρωινή καθημερινή εφημερίδα ποικίλης ύλης στον Ελληνικό τύπο, με πραγματικά αποκαλυπτικό ρεπορτάζ με...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!