tromaktiko: Τι έλεγε ο Χριστόδουλος για τη δικτατορία και το Πολυτεχνείο

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Τι έλεγε ο Χριστόδουλος για τη δικτατορία και το Πολυτεχνείο



Λόγω της χθεσινής ημέρας ενδιαφέρον έχει να ανατρέξουμε σε όσα είχε πει ο... μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος για τη δικτατορία... Συγκεκριμένα λοιπόν:

11 Φεβρουαρίου 2001:

«Ομολογώ ότι εγώ και η γενιά μου εδιδαχθήκαμε πολλά απ΄αυτά, τα οποία ευθύς μετά τη Μεταπολίτευση ο κόσμος και τα κόμματα κατελόγιζαν εις βάρος της Εκκλησίας. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε αποστείλει δύο επιστολές εις τον τότε δικτάτορα, τον Παπαδόπουλο, διαμαρτυρόμενος για ορισμένες απάνθρωπες μεταχειρίσεις ανθρώπων».

04 Μαρτίου 2001:

«Ομολογώ ότι δεν ήξερα πως γίνονταν βασανιστήρια, πως υπήρχε ΕΑΤ-ΕΣΑ… Στον κύκλο μου δεν είχα ακούσει τέτοια πράγματα, δεν άκουγα ξένους σταθμούς, εκ των υστέρων τα έμαθα. Θα πει κανείς ότι ήμουν βαθιά νυχτωμένος. Μπορεί γιατί εγώ τότε σπούδαζα».

Δεκέμβριο του 2006 στην εκπομπή «Portrait» της δορυφορικής ΕΡΤ:

«Αν θέλετε η εκκλησία να είναι μουγγή και να κάθεται στη γωνία, μην την κατηγορείτε ότι στην επταετία της δικτατορίας δεν μίλησε. Πολύ καλά έκανε και δεν μίλησε σύμφωνα με την αντίληψη αυτή, ή επομένως, έχει το δικαίωμα η εκκλησία να έχει λόγο».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!